| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Cinquecento by arku93
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		arku93 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 34 
Imię: Arek 
Skąd: Goleszów 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
Cinquecento by arku93 
			 
			
				Witam. Chciałbym zaprezentować Wam moje auto.  
Jest to Fiat Cinquecento, rocznik 98' o poj. 899 cm³, 29 kW/40 KM przy 5500 obr/min, 65 Nm przy 3000 obr/min, wtrysk jednopunktowy. 
Kupiłem go w 2014 roku, wymieniłem w nim sporo części, nie sposób wymienić je wszystkie.  
Zmienione zostały jedynie sprężyny na sportowe MTS 40/40 i tłumik końcowy z dużego fiata. To tyle z przeróbek :)  
W przyszłości chciałbym zrobić przekładkę silnika na 1.2 i kupić jakieś porządne felgi, ale wszystko w swoim czasie ;) A oto kilka zdjęć:
    
    
    
    
    
			 
			
			
 
Zapraszam na mojego fotobloga   http://arku93.flog.pl
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-04-2015 04:10:56 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		BigSoft 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,006 
Imię: Przemo 
Skąd: SI 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Cinquecento by arku93 
			 
			
				Kolejny cinkuś na forum   
Czytałem na innych forach o tym wydechu z dużego fiata - jak wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, w porównaniu do oryginalnego tłumika?
 
Też mam cienkiego w tej wersji silnikowej i jeżeli zostanie u mnie na dłużej (na razie jest jako autko przejściowe) to będę wdrażał podobny plan jak u Ciebie jeśli chodzi o swap silnika, no bo te 40 kucyków szału nie robi   
Tak z ciekawości spytam - ile Ci pali ten silniczek?
			  
			
			
 
 citroen-XM.pl
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 09:12:02 przez BigSoft.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-04-2015 09:11:30 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		arku93 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 34 
Imię: Arek 
Skąd: Goleszów 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Cinquecento by arku93 
			 
			
				 (13-04-2015 09:11:30)BigSoft napisał(a):  Kolejny cinkuś na forum :F 
 
Czytałem na innych forach o tym wydechu z dużego fiata - jak wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, w porównaniu do oryginalnego tłumika? 
 
Też mam cienkiego w tej wersji silnikowej i jeżeli zostanie u mnie na dłużej (na razie jest jako autko przejściowe) to będę wdrażał podobny plan jak u Ciebie jeśli chodzi o swap silnika, no bo te 40 kucyków szału nie robi :F 
 
Tak z ciekawości spytam - ile Ci pali ten silniczek? 
Ten tłumik ma bardziej sportową charakterystykę, niż basowy pomruk, jest kilka filmików ma youtube jak się sprawuje w tym cc.  
W tej wersji z katalizatorem chodzi jakby ciszej, ale i tak mi się podoba ;)  
 
Jeżeli chodzi o swap, to nie zależy mi na jakiś ogromnych osiągach, 75 KM w zupełności by wystarczyło, dlatego w gre wchodzi jedynie 1.2 :)
 
Na te chwile spala podobnie co 700'ka, w granicach 5-6l 95PB chyba, że ostro jeździsz to spali więcej. Licze się z tym, że jakbym zmienił silnik na 1.2 spalanie wzrośnie. Tak myślę.
			  
			
			
 
Zapraszam na mojego fotobloga   http://arku93.flog.pl
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-04-2015 15:58:15 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		arku93 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 34 
Imię: Arek 
Skąd: Goleszów 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Cinquecento by arku93 
			 
			
				 (13-04-2015 13:52:23)Bartek napisał(a):  Swap silnika jest nie opłacalny. Lepiej poszukać Cc sporting 
Możliwe, ale nie zależy mi na nowym aucie. Ten ma sporo zrobione wymienione oba progi, błotniki, ćwiartka z tyłu, konserwacja, itd.  
Nie ma rdzy, ciężko by było takiego drugiego znaleźć ;)  
Chciałbym sprawdzić jak się sprawuje taki silniczek. W razie czego wrócę do 900ki.
  
 (13-04-2015 16:02:13)BigSoft napisał(a):  Czyli faktycznie ten mój coś za dużo żłopie, bo ok 7,5l/100km i to biorąc pod uwagę, że tak około 80% drogi pokonuje poza terenem zabudowanym... 
Warto sprawdzić sonde lambda. Kiedyś w 700ce miałem uszkodzony kabel, też dużo palił, więcej niż zwykle. W trasie, jadąc spokojnie nie mógłby tyle spalić.
			  
			
			
 
Zapraszam na mojego fotobloga   http://arku93.flog.pl
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 16:29:47 przez arku93.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-04-2015 16:07:02 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		arku93 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 34 
Imię: Arek 
Skąd: Goleszów 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 13-04-2015 16:45:05 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Simon 
 
 
		
			Ogarnięty Chartcore 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,454 
Imię: Szymon 
Skąd: Ożarów 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Cinquecento by arku93 
			 
			
				Cieszy mnie kolejne cc na forum   . 
Autko bardzo fajne, podobają mi się fotele. 
Szkoda że zderzaki nie pod kolor nadwozia   
Co do swapu, pomysł jak bardziej na miejscu. 
 Pewnie na jakiś silniczek z punciaka ?
			  
			
			
 
  
 
Mój Romet Chart 70ccm 
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą" 
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 17:09:14 przez Simon.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-04-2015 17:08:51 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		arku93 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 34 
Imię: Arek 
Skąd: Goleszów 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Cinquecento by arku93 
			 
			
				 (13-04-2015 17:08:51)Simon napisał(a):  Cieszy mnie kolejne cc na forum :). 
Autko bardzo fajne, podobają mi się fotele. 
Szkoda że zderzaki nie pod kolor nadwozia :P 
 
Co do swapu, pomysł jak bardziej na miejscu. 
 Pewnie na jakiś silniczek z punciaka ? 
Fotele jak fotele, miejscami trochę bardziej wypełnione gąbką i z nowymi pokrowcami, było z tym trochę zachodu, żeby to poskładać, ale trzyma się. Kupiłem je tak na próbe. Myślałem, że szybko się zniszczy ta ekoskóra na bokach, ale mam je z ponad pół roku i nie widać żeby coś się zniszczyło, a materiał całkiem przyjemny w dotyku. 
 
Co do zderzaków, to zostaję przy tych ;) 
 
Możliwe, ale to jeszcze będę szukał odpowiedniego dawcy :D
  
 (13-04-2015 18:13:45)Simon napisał(a):   (13-04-2015 17:55:43)Bartek napisał(a):  Jeśli włożyłeś tyle pieniędzy i pracy to nie dziwię się, że nie chcesz innego auta. 
Czytałem na forum o CC i swap na taki silnik jak Ty chcesz to wydatek ok 2k. A ile w tym prawdy to nwm ;) 
 
Jeżeli się trafi na dobry silnik, to tylko komputer zmieniasz i tyle. 
Koszt od 1 tyś zł jeżeli robi się sam lub u znajomego, do podejrzewam 1,5 tyś jeżeli zlecasz komuś. 
Zgodzę się z kolegą Simonem, ale to zależy od stanu i przebiegu takiego silnika, koszty będą w granicach 1tys., trzeba się liczyć z tym, że należałoby zrobić gruntowny remont przed włożeniem takiego silnika pod maske.
 
Raczej bd sam z tym robił. ;)
			  
			
			
 
Zapraszam na mojego fotobloga   http://arku93.flog.pl
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 21:18:47 przez arku93.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 13-04-2015 21:11:52 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |