Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Cinquecento by arku93
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Chciałbym zaprezentować Wam moje auto.
Jest to Fiat Cinquecento, rocznik 98' o poj. 899 cm³, 29 kW/40 KM przy 5500 obr/min, 65 Nm przy 3000 obr/min, wtrysk jednopunktowy.
Kupiłem go w 2014 roku, wymieniłem w nim sporo części, nie sposób wymienić je wszystkie.
Zmienione zostały jedynie sprężyny na sportowe MTS 40/40 i tłumik końcowy z dużego fiata. To tyle z przeróbek :)
W przyszłości chciałbym zrobić przekładkę silnika na 1.2 i kupić jakieś porządne felgi, ale wszystko w swoim czasie ;) A oto kilka zdjęć:


[attachment=8684]

[attachment=8685]

[attachment=8686]

[attachment=8687]

[attachment=8688]
Kolejny cinkuś na forum :F

Czytałem na innych forach o tym wydechu z dużego fiata - jak wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, w porównaniu do oryginalnego tłumika?

Też mam cienkiego w tej wersji silnikowej i jeżeli zostanie u mnie na dłużej (na razie jest jako autko przejściowe) to będę wdrażał podobny plan jak u Ciebie jeśli chodzi o swap silnika, no bo te 40 kucyków szału nie robi :F

Tak z ciekawości spytam - ile Ci pali ten silniczek?
Swap silnika jest nie opłacalny. Lepiej poszukać Cc sporting
(13-04-2015 09:11:30)BigSoft napisał(a): [ -> ]Kolejny cinkuś na forum :F

Czytałem na innych forach o tym wydechu z dużego fiata - jak wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, w porównaniu do oryginalnego tłumika?

Też mam cienkiego w tej wersji silnikowej i jeżeli zostanie u mnie na dłużej (na razie jest jako autko przejściowe) to będę wdrażał podobny plan jak u Ciebie jeśli chodzi o swap silnika, no bo te 40 kucyków szału nie robi :F

Tak z ciekawości spytam - ile Ci pali ten silniczek?

Ten tłumik ma bardziej sportową charakterystykę, niż basowy pomruk, jest kilka filmików ma youtube jak się sprawuje w tym cc.
W tej wersji z katalizatorem chodzi jakby ciszej, ale i tak mi się podoba ;)

Jeżeli chodzi o swap, to nie zależy mi na jakiś ogromnych osiągach, 75 KM w zupełności by wystarczyło, dlatego w gre wchodzi jedynie 1.2 :)

Na te chwile spala podobnie co 700'ka, w granicach 5-6l 95PB chyba, że ostro jeździsz to spali więcej. Licze się z tym, że jakbym zmienił silnik na 1.2 spalanie wzrośnie. Tak myślę.
Czyli faktycznie ten mój coś za dużo żłopie, bo ok 7,5l/100km i to biorąc pod uwagę, że tak około 80% drogi pokonuje poza terenem zabudowanym...
(13-04-2015 13:52:23)Bartek napisał(a): [ -> ]Swap silnika jest nie opłacalny. Lepiej poszukać Cc sporting

Możliwe, ale nie zależy mi na nowym aucie. Ten ma sporo zrobione wymienione oba progi, błotniki, ćwiartka z tyłu, konserwacja, itd.
Nie ma rdzy, ciężko by było takiego drugiego znaleźć ;)
Chciałbym sprawdzić jak się sprawuje taki silniczek. W razie czego wrócę do 900ki.

(13-04-2015 16:02:13)BigSoft napisał(a): [ -> ]Czyli faktycznie ten mój coś za dużo żłopie, bo ok 7,5l/100km i to biorąc pod uwagę, że tak około 80% drogi pokonuje poza terenem zabudowanym...

Warto sprawdzić sonde lambda. Kiedyś w 700ce miałem uszkodzony kabel, też dużo palił, więcej niż zwykle. W trasie, jadąc spokojnie nie mógłby tyle spalić.
Fajny ciquś
Dzięki ;))
Cieszy mnie kolejne cc na forum Smile.
Autko bardzo fajne, podobają mi się fotele.
Szkoda że zderzaki nie pod kolor nadwozia Tongue

Co do swapu, pomysł jak bardziej na miejscu.
Pewnie na jakiś silniczek z punciaka ?
Z takim wyglądem to auto nabiera nowego znaczenia, to już nie cienias. Kozacko go zrobiłeś Smile
Jeśli włożyłeś tyle pieniędzy i pracy to nie dziwię się, że nie chcesz innego auta.
Czytałem na forum o CC i swap na taki silnik jak Ty chcesz to wydatek ok 2k. A ile w tym prawdy to nwm Wink
(13-04-2015 17:55:43)Bartek napisał(a): [ -> ]Jeśli włożyłeś tyle pieniędzy i pracy to nie dziwię się, że nie chcesz innego auta.
Czytałem na forum o CC i swap na taki silnik jak Ty chcesz to wydatek ok 2k. A ile w tym prawdy to nwm Wink

Jeżeli się trafi na dobry silnik, to tylko komputer zmieniasz i tyle.
Koszt od 1 tyś zł jeżeli robi się sam lub u znajomego, do podejrzewam 1,5 tyś jeżeli zlecasz komuś.
(13-04-2015 17:08:51)Simon napisał(a): [ -> ]Cieszy mnie kolejne cc na forum :).
Autko bardzo fajne, podobają mi się fotele.
Szkoda że zderzaki nie pod kolor nadwozia :P

Co do swapu, pomysł jak bardziej na miejscu.
Pewnie na jakiś silniczek z punciaka ?

Fotele jak fotele, miejscami trochę bardziej wypełnione gąbką i z nowymi pokrowcami, było z tym trochę zachodu, żeby to poskładać, ale trzyma się. Kupiłem je tak na próbe. Myślałem, że szybko się zniszczy ta ekoskóra na bokach, ale mam je z ponad pół roku i nie widać żeby coś się zniszczyło, a materiał całkiem przyjemny w dotyku.

Co do zderzaków, to zostaję przy tych ;)

Możliwe, ale to jeszcze będę szukał odpowiedniego dawcy :D

(13-04-2015 18:13:45)Simon napisał(a): [ -> ]
(13-04-2015 17:55:43)Bartek napisał(a): [ -> ]Jeśli włożyłeś tyle pieniędzy i pracy to nie dziwię się, że nie chcesz innego auta.
Czytałem na forum o CC i swap na taki silnik jak Ty chcesz to wydatek ok 2k. A ile w tym prawdy to nwm ;)

Jeżeli się trafi na dobry silnik, to tylko komputer zmieniasz i tyle.
Koszt od 1 tyś zł jeżeli robi się sam lub u znajomego, do podejrzewam 1,5 tyś jeżeli zlecasz komuś.

Zgodzę się z kolegą Simonem, ale to zależy od stanu i przebiegu takiego silnika, koszty będą w granicach 1tys., trzeba się liczyć z tym, że należałoby zrobić gruntowny remont przed włożeniem takiego silnika pod maske.

Raczej bd sam z tym robił. ;)
Przekierowanie