Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
Autor Wiadomość
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,763
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #16
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
(05-03-2015 22:20:56)charper napisał(a):  no normalnie centralnie łyka przez zle uszczelnioną komorę korbową albo uszczelniacz. i nadal uważam że sylikon to szajs.

Pisałem już przecież, że simmering od strony zapłonu jest dobry. Gdzie jeszcze to może łapać lewe powietrze? Dodgy Głowica raczej odpada bo kompresja by spadała i by "gwizdał" przy kopaniu. Myślę jeszcze nad simmeringiem od sprzęgła, bo w silniku nie ma jeszcze oleju, więc by nie kopcił a lewe brać mógłby.

(05-03-2015 22:44:17)Blusik napisał(a):  Przytkaj tłumik lub filtr gaźnika i sprawdź czy zgaśnie jak nie to lewe

Gówno prawda, za przeproszeniem. Sam u siebie przerabiałem ten temat, zatykałem filtr i gasł, a lewe łapał i tak gdzieś bokiem, więc nawet jak zgaśnie po zatkaniu to nie oznacza, że nie dostaje lewego. Po prostu po zatkaniu odcinasz mu prawie cały dopływ powietrza i się dusi. Tutaj ewidentnie gdzieś leci lewe powietrze, a jakoś po zatkaniu gaźnika zgasł.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
05-03-2015 22:59:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
janek98 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 22
Imię: Łukasz
Skąd: Bydgoszcz (Białe Błota)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #17
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
W przyszły weekend rozkręcam silnik jestem ciekaw czy cos z tego wyniknie Big Grin
05-03-2015 23:21:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Grelus23 Offline
Mechatronik / CNC Operator
*


Liczba postów: 379
Imię: Mateusz
Skąd: Pabianice
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #18
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
Miałem tak. Zobacz czy nie poluzowały się śruby te co masz od strony sprzęgła co kartery się skręca od środka. U mnie tak było.

Romet Ogar 200 '88 - Po paru latach postoju wrócił do żywych
06-03-2015 00:29:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
janek98 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 22
Imię: Łukasz
Skąd: Bydgoszcz (Białe Błota)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #19
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
Ooo cenna uwaga dziś to sprawdzę Big Grin
06-03-2015 09:37:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Grelus23 Offline
Mechatronik / CNC Operator
*


Liczba postów: 379
Imię: Mateusz
Skąd: Pabianice
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #20
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
I jak tam ?

Romet Ogar 200 '88 - Po paru latach postoju wrócił do żywych
08-03-2015 00:07:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hydrant Offline
Suzkuki GZ 125
*


Liczba postów: 93
Imię: Mario
Skąd: Warmia
Pojazd: Inny
Post: #21
Odp: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
Miałem tak samo. U mnie pomogło dokręcenie gowicy.

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2
15-03-2015 21:32:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,763
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #22
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
(15-03-2015 21:32:58)hydrant napisał(a):  Miałem tak samo. U mnie pomogło dokręcenie gowicy.

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2

To nie była na pewno głowica. Jakby miał luźną głowicę to by miał słabszą kompresję a kompresja była, bo to było czuć.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
15-03-2015 21:42:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hydrant Offline
Suzkuki GZ 125
*


Liczba postów: 93
Imię: Mario
Skąd: Warmia
Pojazd: Inny
Post: #23
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
Słuchaj, też tak myślałem. U mnie motocykl odpalał praktycznie "od kopa" cykał jak zegarek. Problem zaczynał się po lekkim rozgrzaniu, tj. po około 5 min pracy, po lekkim przygazowaniu rozkręcał się do masakrycznych obrotów. Dorobiłem uszczelkę, bo w oryginale nie było i pożądnie dokręciłem i na razie jest okej. Ja na twoim miejscu spróbował bym lekko podciągnąc nakrętki, oczywiście z wyczuciem, a najlepiej kluczem dynanometrycznym ( w sumie nic Cię to nie kosztuje)
16-03-2015 21:40:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,763
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #24
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
Jezu, no piszę przecież, że głowica jest dokręcona -,- Mam ukręcić szpilki?

Rozebraliśmy to i wyszło, że simmering od strony sprzęgła jest dobry, ale ma złe wymiary i między wewnętrzną wargą a wałem jest szpara i stąd problemy.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
17-03-2015 00:52:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,952
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #25
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
Uszczelka pod cylindrem?


EDIT: nie odświeżyłem strony i jak dodałem posta już jest odpowiedź. Sorry :F

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2015 01:04:10 przez Taśma.)
17-03-2015 01:02:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Części
Ostatni post: marcin1479
Dzisiaj 21:34:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 7
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 21:16:09
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 546
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 19:08:18
» Odpowiedzi: 56
» Wyświetleń: 1406
4KM z silnika S38 Czyli j...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 18:29:04
» Odpowiedzi: 104
» Wyświetleń: 36477
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 16:12:26
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 207
Kupię lampkę łezkę tylną
Ostatni post: Kasztan
Wczoraj 21:58:57
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 102
Romet pony 2016
Ostatni post: Wieszak5345345
Wczoraj 21:34:46
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 344
Problem z iskrownikiem
Ostatni post: tomangelo
Wczoraj 19:13:38
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 106
Romet gil 94r
Ostatni post: Muran001
Wczoraj 17:01:05
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 340
Spawak do Rometa 60/4/3 T...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 16:06:10
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 478
Rejestracja na białe tabl...
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:17:12
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 256
Zbiornik 50-T1 z gwintem,...
Ostatni post: Debesta
06-07-2025 19:18:12
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 529
Kuppię Ogara 205
Ostatni post: Debesta
06-07-2025 19:16:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 309
kupie części do 50 t-1
Ostatni post: Debesta
06-07-2025 19:14:32
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 894
Hamulec przedni Wigry 3
Ostatni post: zaz
06-07-2025 09:33:05
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 199

Reklama