Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Autor Wiadomość
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
[Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Witajcie,
Bardzo proszę Was o pomoc. Mojej córci motorynka przez ostatnie 2 lata można powiedzieć paliła przyzwoicie, wiadomo czasem strzeliła focha i się zalała czy po miesięcznym staniu trzeba było z 10 razy się przekopać, ale jak już rozjeżdżona paliła dosłownie idealnie.

I klops... ostatnio zassała z baku taki syf, że szok... pływak cały w błocie, reszta też.
Rozebrałem przeczyściłem wszystko - dysze obie i komorę pływakową, wykąpałem cały gaźnik w środku do czyszczenia przepustnic i przepłukałem spirytem.

Iglicy poziomu nie ruszałem, wkręciłem obie dysze, pływak dokupiłem nowy bo stary był pogięty (ktoś musiał złożyć gaźnik nie trafiając w otwór iglicą pływaka).
Śrubkę regulacji mieszanki wkręciłem na maxa i wykręciłem 2 obroty, śrubkę regulacji biegu jałowego wkręciłem tak by była minimalna szczelina przepustnicy.

I nic...motocykl martwy, przestał się zalewać benzyną z filtra paliwa, przestał przeciekać pokrywą komory pływakowej ale nie pali... nowa świeca i nadal nic.

Co z tym gaźnikiem robiłem nie tak? I drugie pytanko, czy może jest jakichś plug and play zamiennik tego gaźnika?

P.s. Czy są w necie jakieś zestawy regeneracyjne warte uwagi? Bo w gaźnikach MZ wiem, że chińskie zestawy sprawiają, że gaźniki przestają chodzić. Bo już myślę może kupić nowe dysze by znowu odżył?
12-09-2017 21:53:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: [Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Pierwsze i najprostsze- benzyna w strzykawce, plak, czy cokolwiek łatwopalnego, co możesz dać w gardziel czy pod świecę, jeśli silnik zechce odpalić, gaźnik znowu na stół i przeczyść, czy to sprężonym powietrzem, czy to jakimś plastikowym drucikiem wszystkie kanaliki w gaźniku, zapewne tam również dostał się brud, którego ciężko wymyć z zewnątrz.
Jeśli nie, szukaj przyczyny w świecy, kolejnym kiepskim paliwie.
PS. W pony M3 masz silnik s38, czy 025?

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2017 22:09:13 przez plusminus.)
12-09-2017 22:05:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: [Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Plusminus dzięki! W sumie nie wpadłem na to by na plaka palić dwusuwa ale w sumie racja, powinno pójść.

Co do m3... no mam tam silnik z komara z biegami w rączce ale bez pedałów, bo 025 nie do dostania był w przyzwoitej kasie. A że to dla mej córci to i łatwiej ogarnie z rączką.
12-09-2017 23:50:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: [Pony M3] Problem z ustawieniem gaźnika w silniku s38
Nadal mam problem z motorynki paleniem.... gaźnik regulowany, zmieniany, kompresja jest wszystko ok, a sprawa ma się tak:

Jak długo stoi i odkręcę kranik i poczekam z pół h na odkręconym kraniku to nawet uda się zapalić... jak ją przeleję by od razu palić to ją zalewa i nie pali. Bez zalewania też nie chce... o co kaman? Jak zakręcę po zalaniu jej przelewem w gaźniku kranik i poczekam z 20 minut to na zamknietym kraniku zapali.

Na pych po dłuuuugim pchani łapie...
18-06-2018 12:16:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jubilacik
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:58:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 110
Rozmiar śruby przełącznik...
Ostatni post: Michał
Dzisiaj 09:25:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 47
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:26
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 128
Gaźnik k60b
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:50:34
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 126
Brzęczenie po uszczelnien...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:44:24
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 1421
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 607
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12782
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32665
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15514
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 10:20:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 92
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Wczoraj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 158
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Wczoraj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 65
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
21-05-2024 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 542
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
21-05-2024 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1242
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
21-05-2024 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 97

Reklama