Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
Autor Wiadomość
jerni Offline
Nowy
*


Liczba postów: 93
Imię: Damian
Skąd: Daleko :)
Pojazd: Inny
Post: #1
Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
Witam,chciałem się Was zapytać czy odblokowanie/oddławienie Ogara 200 z 1990r oryginała coś da ?? Po takim czasie nie ma w cylku jakichś progów czy coś i oddławienie nic nie da,jak myślicie ?Huh
Chodzi mi dokładnie o te 3 blokady : króciec,kolanko,dysze, (ew zapłon).



Z góry dziękuję za Pomoc ! Smile
10-03-2013 09:27:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
pawel_2540 Offline
Technik
*


Liczba postów: 861
Imię: Paweł
Skąd: Dubeczno (lub)
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
Powinno coś tam dać.


Za następny twój post bez sensu , nic prawie nie noszący do tematu bedzie ostrzeżenie. -MrF4k

Jeśli pomogłem postaw "PIWO"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2013 11:22:55 przez MrF4k.)
10-03-2013 09:44:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo pawel_2540 za ten post.
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,975
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
(10-03-2013 09:44:02)pawel_2540 napisał(a):  Powinno coś tam dać.

Za takie odpowiedzi powinien lecieć warn.


Da i to dużo. Prędkość maksymalna podniesie się o ok. 10km/h.
Najwięcej daje króciec. Zapłony nie ma co ruszać.

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
10-03-2013 11:10:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Taśma za ten post.
MrF4k Offline
Daaaawwccaa
*


Liczba postów: 5,136
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
Post: #4
RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
Po co zakładać dwa takie same tematy??? Leci ostrzeżenie

Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski

(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
10-03-2013 11:20:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo MrF4k za ten post.
Romet Ogar 205. Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 405
Imię: Damian
Skąd: Wielkopolska
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #5
RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
Kruciec byś musiał rozpiłować, kolanko przyciąć żeby tylko troche wchodziło do tłumika,dysze to kiedyś widziałem na allegro były większe (tuningowe), a ze zapłonem to nie wiem co można było by zrobić....
Rozpiłowanie krutca nie dużo da jak nie wymienisz dysz, dysze koniecznie muszą byś wieksze, ale licz sie z tym że spalanie bardzo wzrośnie..

Najlepiej kupić cały zestaw 60ccm i dopiero tuningować ten 60ccm, wtedy moc by dyła dużo większa..

,,Żyje by jeździć
Jeżdzę po to by żyć " <3


"Jedno Życie , Jeden Cel Śmigać Hondą CBR !! "
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2013 11:21:58 przez Romet Ogar 205..)
10-03-2013 11:20:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Romet Ogar 205. za ten post.
kondzio310 Offline
Kondziu
*


Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
Spalanie nie wzrośnia bardzo, może góra 150 ml na 100 km wiecej niz na zablokowanym.

Odblokowanie da mu i to duzo mocy przybędzie no i prędkości.

Kruciec musiał byś rozpiłować do takiego kształtu, jaki ma wylot w gaźniku, ewentualnie można kupić odblokowany kruciec

Kolanko skracasz tak żeby wchodziło do tłumika 3-4 cm,

Zapłon ustawiasz na 1,8-2mm przed GMP.

Dyszczę przydało by sie większe wkręcić choćby 68 i 38 jeśli sie nie myle, bo orginalne blokowane to 65 i chyba 36 ale pewny nie jestem
10-03-2013 11:26:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post.
jerni Offline
Nowy
*


Liczba postów: 93
Imię: Damian
Skąd: Daleko :)
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
(10-03-2013 11:26:41)kondzio310 napisał(a):  Spalanie nie wzrośnia bardzo, może góra 150 ml na 100 km wiecej niz na zablokowanym.

Odblokowanie da mu i to duzo mocy przybędzie no i prędkości.

Kruciec musiał byś rozpiłować do takiego kształtu, jaki ma wylot w gaźniku, ewentualnie można kupić odblokowany kruciec

Kolanko skracasz tak żeby wchodziło do tłumika 3-4 cm,

Zapłon ustawiasz na 1,8-2mm przed GMP.

Dyszczę przydało by sie większe wkręcić choćby 68 i 38 jeśli sie nie myle, bo orginalne blokowane to 65 i chyba 36 ale pewny nie jestem
A w sklepie rowerowym/motorowerowym dostanę dyszę 68 i 38 ?
10-03-2013 11:45:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kondzio310 Offline
Kondziu
*


Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
Jeśli mają cześci do takich motorowerów jak romet jawka czy simson to bez problemu dostaniesz
10-03-2013 12:09:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jubilacik
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:58:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 127
Rozmiar śruby przełącznik...
Ostatni post: Michał
Dzisiaj 09:25:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 69
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:26
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 138
Gaźnik k60b
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:50:34
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 140
Brzęczenie po uszczelnien...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:44:24
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 1427
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 611
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12790
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32676
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15517
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 10:20:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 95
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Wczoraj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 174
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Wczoraj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 70
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
21-05-2024 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 547
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
21-05-2024 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1246
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
21-05-2024 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 99

Reklama