Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,chciałem się Was zapytać czy odblokowanie/oddławienie Ogara 200 z 1990r oryginała coś da ?? Po takim czasie nie ma w cylku jakichś progów czy coś i oddławienie nic nie da,jak myślicie ?Huh
Chodzi mi dokładnie o te 3 blokady : króciec,kolanko,dysze, (ew zapłon).



Z góry dziękuję za Pomoc ! Smile
Powinno coś tam dać.


Za następny twój post bez sensu , nic prawie nie noszący do tematu bedzie ostrzeżenie. -MrF4k
(10-03-2013 09:44:02)pawel_2540 napisał(a): [ -> ]Powinno coś tam dać.

Za takie odpowiedzi powinien lecieć warn.


Da i to dużo. Prędkość maksymalna podniesie się o ok. 10km/h.
Najwięcej daje króciec. Zapłony nie ma co ruszać.
Po co zakładać dwa takie same tematy??? Leci ostrzeżenie
Kruciec byś musiał rozpiłować, kolanko przyciąć żeby tylko troche wchodziło do tłumika,dysze to kiedyś widziałem na allegro były większe (tuningowe), a ze zapłonem to nie wiem co można było by zrobić....
Rozpiłowanie krutca nie dużo da jak nie wymienisz dysz, dysze koniecznie muszą byś wieksze, ale licz sie z tym że spalanie bardzo wzrośnie..

Najlepiej kupić cały zestaw 60ccm i dopiero tuningować ten 60ccm, wtedy moc by dyła dużo większa..
Spalanie nie wzrośnia bardzo, może góra 150 ml na 100 km wiecej niz na zablokowanym.

Odblokowanie da mu i to duzo mocy przybędzie no i prędkości.

Kruciec musiał byś rozpiłować do takiego kształtu, jaki ma wylot w gaźniku, ewentualnie można kupić odblokowany kruciec

Kolanko skracasz tak żeby wchodziło do tłumika 3-4 cm,

Zapłon ustawiasz na 1,8-2mm przed GMP.

Dyszczę przydało by sie większe wkręcić choćby 68 i 38 jeśli sie nie myle, bo orginalne blokowane to 65 i chyba 36 ale pewny nie jestem
(10-03-2013 11:26:41)kondzio310 napisał(a): [ -> ]Spalanie nie wzrośnia bardzo, może góra 150 ml na 100 km wiecej niz na zablokowanym.

Odblokowanie da mu i to duzo mocy przybędzie no i prędkości.

Kruciec musiał byś rozpiłować do takiego kształtu, jaki ma wylot w gaźniku, ewentualnie można kupić odblokowany kruciec

Kolanko skracasz tak żeby wchodziło do tłumika 3-4 cm,

Zapłon ustawiasz na 1,8-2mm przed GMP.

Dyszczę przydało by sie większe wkręcić choćby 68 i 38 jeśli sie nie myle, bo orginalne blokowane to 65 i chyba 36 ale pewny nie jestem
A w sklepie rowerowym/motorowerowym dostanę dyszę 68 i 38 ?
Jeśli mają cześci do takich motorowerów jak romet jawka czy simson to bez problemu dostaniesz
Przekierowanie