Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. (/showthread.php?tid=12299)



Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. - jerni - 10-03-2013 09:27:10

Witam,chciałem się Was zapytać czy odblokowanie/oddławienie Ogara 200 z 1990r oryginała coś da ?? Po takim czasie nie ma w cylku jakichś progów czy coś i oddławienie nic nie da,jak myślicie ?Huh
Chodzi mi dokładnie o te 3 blokady : króciec,kolanko,dysze, (ew zapłon).



Z góry dziękuję za Pomoc ! Smile


RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. - pawel_2540 - 10-03-2013 09:44:02

Powinno coś tam dać.


Za następny twój post bez sensu , nic prawie nie noszący do tematu bedzie ostrzeżenie. -MrF4k


RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. - Taśma - 10-03-2013 11:10:37

(10-03-2013 09:44:02)pawel_2540 napisał(a):  Powinno coś tam dać.

Za takie odpowiedzi powinien lecieć warn.


Da i to dużo. Prędkość maksymalna podniesie się o ok. 10km/h.
Najwięcej daje króciec. Zapłony nie ma co ruszać.


RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. - MrF4k - 10-03-2013 11:20:52

Po co zakładać dwa takie same tematy??? Leci ostrzeżenie


RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. - Romet Ogar 205. - 10-03-2013 11:20:52

Kruciec byś musiał rozpiłować, kolanko przyciąć żeby tylko troche wchodziło do tłumika,dysze to kiedyś widziałem na allegro były większe (tuningowe), a ze zapłonem to nie wiem co można było by zrobić....
Rozpiłowanie krutca nie dużo da jak nie wymienisz dysz, dysze koniecznie muszą byś wieksze, ale licz sie z tym że spalanie bardzo wzrośnie..

Najlepiej kupić cały zestaw 60ccm i dopiero tuningować ten 60ccm, wtedy moc by dyła dużo większa..


RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. - kondzio310 - 10-03-2013 11:26:41

Spalanie nie wzrośnia bardzo, może góra 150 ml na 100 km wiecej niz na zablokowanym.

Odblokowanie da mu i to duzo mocy przybędzie no i prędkości.

Kruciec musiał byś rozpiłować do takiego kształtu, jaki ma wylot w gaźniku, ewentualnie można kupić odblokowany kruciec

Kolanko skracasz tak żeby wchodziło do tłumika 3-4 cm,

Zapłon ustawiasz na 1,8-2mm przed GMP.

Dyszczę przydało by sie większe wkręcić choćby 68 i 38 jeśli sie nie myle, bo orginalne blokowane to 65 i chyba 36 ale pewny nie jestem


RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. - jerni - 10-03-2013 11:45:27

(10-03-2013 11:26:41)kondzio310 napisał(a):  Spalanie nie wzrośnia bardzo, może góra 150 ml na 100 km wiecej niz na zablokowanym.

Odblokowanie da mu i to duzo mocy przybędzie no i prędkości.

Kruciec musiał byś rozpiłować do takiego kształtu, jaki ma wylot w gaźniku, ewentualnie można kupić odblokowany kruciec

Kolanko skracasz tak żeby wchodziło do tłumika 3-4 cm,

Zapłon ustawiasz na 1,8-2mm przed GMP.

Dyszczę przydało by sie większe wkręcić choćby 68 i 38 jeśli sie nie myle, bo orginalne blokowane to 65 i chyba 36 ale pewny nie jestem
A w sklepie rowerowym/motorowerowym dostanę dyszę 68 i 38 ?


RE: Odblokowywanie oryginalnego Ogara 200. - kondzio310 - 10-03-2013 12:09:05

Jeśli mają cześci do takich motorowerów jak romet jawka czy simson to bez problemu dostaniesz