Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Iskra a jasność żarówki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Sprawdź kondensator.
Całą elektrykę przełożyłem, dwa z rzędy byłyby zepsute Wink
Ale, w razie czego zapytam się - jakie są objawy zepsutego kondensatora?
Raz jest Iskra raz jej nie ma, czyli jak sprawdzasz iskrę to jest jak wkręcisz w głowice to ją zalewa, inaczej mówiąc jest za słaba Smile
Przyznam się skromnie, że miałem świecę raz suchą a raz mokrą. Przy sprawdzaniu iskra była zawsze. Ale dwa pod rząd by mi padły? Może jakiś sposób jest na sprawdzenie samego kondensatora...
u mnie w kadecie tez tak było że kondek padł załozyłem drugi UŻYWANY i też padł.
Szukam sposobu sprawdzenia podejrzanego Wink Póki co, wszędzie piszą o jakiś miernikach, omomierzach czy innych niezrozumiałych sposobach. Jest jakiś prosty sposób na to?
A może wału niedoprostowałem? Albo magneto krzywe? Bo zacina się czasem... Mogłoby być to od tego? Na poprzedniej cewce chodziło gładko, ale iskra słaba była. Teraz iskra jest wielka, ale się zacina...
Jeśli będzie krzywe magneto to też nie będzie wytwarzać wystarczającej ilości energii elektrycznej by iskra odpaliła silnik. Ściągnij tą pokrywę od magneto i zeszlifuj w odpowiednich miejscach te blaszki. Nigdzie magneto nie może się trzeć. Też tak miałem.

PS; jeśli chcesz żeby ci odpalił bez większego wysiłku to weż wiertarke, załóż na magneto klucz i kręć
A jeśli się coś zacina to jakiś trybik albo w cylindrze.
Czeka cie niezła robota ;/
Mnie w drynce trze magneto ale pali, w ogierze krzywe jak h** ale nie trze i i chodzi jak rakieta.
U mnie było troszke krzywe magneto. Gdy troszeczke zeszlifowałem te blaszki co się tarły, to od razu widać różnicę.
! WAŻNY WARUNEK. Magneto nie może się Trzeć. Inaczej już traci na wytworzeniu iskry
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie