Zapewne lepiej zrobić samemu elektrykę
Nie jest tam nic trudnego i specjalnego
PS jak masz trochę kasy to może lepiej się pobawić w 12v i dużo lepsze światło z przodu
Wiem myślałem o tym jak popatrzyłem na Charta kumpla który ma 12v
kierunkowskazy bardzo dobrze dają widać je dobrze w dzień a w nocy aż rażą w oczy
A ile ma W (watów ) i ile cewek przewijał i jak można to powiedz jaka na przodzie jest żarówka
BO ja też będe to robił z pomocą BigSofta obiecał że jakiś poradnik zrobi z zostawieniem oryginalnej cewki zasilającej więc czekam
Lecz mnie tylko interesuje H4 55/60w z przodu i nic innego
Nie mam pojęcia. Jak masz fejsa to możesz do niego napisać i się dowiedzieć
wiem że mostek prosotowniczy ma oryginał aku 12v a reszte to nie wiem
simon ja robiłem tą instalacje sam. Położyłem nowe kable w miejsca starych, Robiłem to z tatą, Robiliśmy to tak, demontowaliśmy kolejno wiązki kabli i zastąpiliśmy je nowymi, aby czegoś nie pogmatwać. Ile się zeszło z tym, W piątek rano rozebrałem całego charta. W sobotę o 12 już był w pełni sprawny.
Nie robiliśmy cały czas.
ale się opłacało. Pada deszcz a ja mogę jechać a nie jak wcześniej.
Co do dzisiejszego dnia. Chart mnie nie zawiódł. Polatałem sobie. Trochę zimno było. Ale dałem radę. Przelotówka 45-50km/h v-max 66 z górki
Zrobiłem ponad 60km
No Ładny chart ,Dobrze że zostaje
.
Mówisz 2,75 kawał lacza ? To pomyśl 3,00 jaki to jest lacz
3.00 mam w Cz przód tył na przodzie to nie wyglada na szeroką,ale tył to szeroka opona,jeden strzał na miekkiej ziemi i kopie jak poje*ana
jak zdecydowałes sie ze zostaje u cb to pomaluj go ładnie itd
Ja wiem jak wygląda 3,00 i rwie na trawie bo mam taką w Charcie a co dopiero w CZ musi rwać
Tyle że moja to slick taki jakby i tylko się ślizga, za groma nie wyrywa trawy chyba że długo się ślizga na niej