No dokładnie 7127 km zrobione i stanął
(23-06-2013 23:13:01)chart21050 napisał(a): [ -> ]NO NIE MOGĘ !!!!! Dokładnie Rok od kupna kupiony 23 czerwca I SIĘ ZATARŁ
ZGON: 23 czerwca 2013r. Godz. 21;45 Powrót z festynu I CO ??? OCZYWIŚCIE Z DZIEWCZYNĄ JECHAŁEM to jakieś fatum ??
Ty! To jakie ty dziewczyny wozisz na nim?
nie no, żartuję.
ale ty, chart jak wieziecie dziewczynę to macie złe przypadki.
Ja kiedyś chartem wracałem nawet w 3 osoby,
ale to nie było z daleka(jakoś weszliśmy) i chart dojechał.
2 dziewczyny wiozłem, bo chciały się przejechać, oczywiście tu jedna po drugiej i nic się nie stało mu.
Twój chart ma chyba stresa
(24-06-2013 00:11:58)chart21050 napisał(a): [ -> ]No dokładnie 7127 km zrobione i stanął
Wiesz może co to dokładnie się zatarło?
Dobrze jest to tylko cyl. Wał jest ok. Zabezpieczenie sworznia wypadło się zmieliło zniszczyło okno w cylindrze zrobiło w nim także rów
Tłok zmasakrowało. Naszczęście fragmenty zabezpieczenia udało mi się wyjąc z komory korbowej, więc nie trzeba rozpoławiać. A tłoczek ląduje na moim biurku bo takiego to jeszcze nie widziałem.
Pytanie; Da się zrobić na tym szlif ? Jeżeli nie to potrzebuje kupić cały komplecik wyżej wymieniony skąd najlepiej kupić ??
http://allegro.pl/cylinder-kompletny-rom...76539.html co myślicie o tym ? Nie będzie puchło ?
Słuchaj. Na giełdzie w Słomczynie jest taki gościu który ma oryginalne części do tych motorowerów. Ma także komplet cylinder+tłok oryginał ZMD. za 180zł
Naprawdę ? Może i się skuszę i pojadę z tatą
A co myślicie o tamtym zestawie?
Ja Ci powiem że każdy mówi że Almot to gówno. Ja mam almota i jeżdżę. Został wymieniony z oryginału jakieś 7 lat temu i do teraz śmiga i to nawet nieźle
Dobra kupię wszystko odzielnie na Skute*Dębica
wyjdzie jakieś 200zł trudno czego się nie robi dla motoru
Pokaz foty tego cyla to ocenimy, czy do czegoś się nadaje
Te wypadające zabezpieczenia to częsta przypadłość :/
Może warto zmienić te druciane na coś lepszego?
Według mnie cyl do kosza.
Też tak myślę dobra, załatwiam nowy żeby jeszcze polatać
(24-06-2013 19:19:58)chart21050 napisał(a): [ -> ]
Ja bym zrobił szlif jak cylinder jest powierzchownie w dobrym stenie. Idzie dostać oryginalne tłoki na I i II szlif. Koszty wyjdą nieco mniejsze niż wymiana całości ale za to masz oryginał
(24-06-2013 18:07:28)chart21050 napisał(a): [ -> ]Pytanie; Da się zrobić na tym szlif ?
Ba i jeszcze pytasz!
Szlif na 90ccm
i będzie śmigać
Powiem ci że miałem podobny przypadek, ale w ogarze 205, tyle że mój tłok jeszcze bardziej był uszkodzony przez zawleczkę
zmieniłem cylinder i śmigał.
Cylinder jak widać na fotce nie jest najgorszy, można próbować dać do szlifu na 40mm napewno lepiej ci to wyjdzie jak kupno nowego cyla, lepsza jakość itp.
Dam go do szlifu ale już załatwiłem nowy cyl. Chart będzie żyć
będą 2 cyle najwyżej