Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Remont silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
http://jackmotors.pl/old-timer/pierscien...aign-id=19

Czy jak pisze 40x2 to znaczy, że pierścienie są na tłok 40 mm?
Mam pytanie odnośnie gaźnika:
Kiedys pisałem o zestawie naprawczym do jikova, pewnien użytkownik napisał żebym kupił sobie nowy gaźnik. Jednak ponieważ trochę mi się już części do zamówienia nazbierało pewnie nie starczy mi kasy na ten gaźnik. Zastanawiałem się nad tym, żeby wsadzić tam GM12F1 jak w ogarach. Jest też opcja, żeby kupić zestaw naprawczy do jikova i czy ktoś z Was taki kupował? Chodzi mi o to, że kiedy założę blaszkę pływaka to czy ona będzie już wyregulowana na ten dobry poziom paliwa? Z góry dzięki i pozdrawiam Smile
A czy jak szlifuje się cylinder to pod szlif wybiera się tłok?

http://jackmotors.pl/old-timer/chlapacz-...aign-id=19

Czy taki chlapacz byłby fajny? Mi się podoba i chodzi też o praktyczność, bo rometowski zawsze mnie chlapnie gdzieś na nogę, a ten wydaje się być całkiem dobrym. Co myślicie?
(20-09-2017 16:26:56)Rometowiec14 napisał(a): [ -> ]A czy jak szlifuje się cylinder to pod szlif wybiera się tłok?

http://jackmotors.pl/old-timer/chlapacz-...aign-id=19

Czy taki chlapacz byłby fajny? Mi się podoba i chodzi też o praktyczność, bo rometowski zawsze mnie chlapnie gdzieś na nogę, a ten wydaje się być całkiem dobrym. Co myślicie?

Najpierw kupujesz tłok i pierścienie a potem robisz szlif, tj szlif do tłoka jakby sie dobiera

a co do chlapacza to na pewno lepszy niż jakiś wycięty z dętki od traktora, jak chcesz to montuj
http://www.suprabike.pl/pl/p/Cylinder-JA...uning/4579

Mógłbym walnąć sobie taki zestaw? Nie zwracam uwagi na te niezwykłe 40 mm tylko na całość. Szlif cylindra + tłok + pierścienie + sworzeń + zabezpieczenia też wyjdą za cenę ok. 100 zł, a bardziej jestem po stronie tego zestawu, ponieważ w starym cylindrze szpilka od gaźnika tak się zasiedziała w tym otworze, że nie chce wyjść. Jedna wyszła na imadle, a druga pękła Tongue.

Sory, że tak co chwilę spamię tymi postami, ale chcę znać wasze opinie czy warto itp. Smile
Powie mi ktoś jakim sposobem wyciągnąć dźwignie rozpieraka sprzęgła tam gdzie wkręca się linkę sprzęgła? Nakrętka i szpilka odkręcone, wybijanie i próba wyciągnięcia nic nie dały.
Na ośce tej dźwigni jest seger. Bodajże od środka kapy masz do niego dostęp. Wyciągasz seger, wypada ośka i voila! Smile
Dzięki Quake Smile

A teraz powiedzcie mi jedną rzecz taką kosmetyczną. Wiem, że to mój silnik i robię go po mojemu. Zamawiam papiery ścierne i filc polerski do polerowania. I chodzi o to czy silnik będzie fajniej wyglądał:
-Pokrywy polerowane na lekkie lustro, a powierzchnia karterów przetarta wełną stalową.
-Cały silnik prawie, że lustro
-Cały silnik na wełnę stalową.
Chciałbym się po prostu dowiedzieć co według Was będzie najfajniej wyglądało Wink

Rozumiem, że tarcze sprzęgła z korkami mają być zwrócone korkami w stronę przekładki?
Full polerka całego silnika niby fajnie wygląda, ale to jest dużo roboty a spadnie Ci trochę na kartery oleju, czy mieszanki i już tak fajnie to nie wygląda. Ja bym tylko dobrze wyczyścił, tj wyszkiełkował.
Czyszczenie tą wełną daje chyba podobne efekty? Jedyne co sobie wypoleruję to pokrywy, żeby coś się działo na silniku :F
Ok zdecydowałem się jednak na szkiełkowanie silnika. Ma ktoś dobrego wykonawcę szkiełkowania, który nie ma wygórowanej ceny swojej pracy oraz, który robi to dobrze?
Jeśli silnik będzie odpowiednio czysty, to za 80zł wyszkiełkuję go.
Ok wyślę ci dwa wyczyszczone z całego brudu ok? Tylko jeszcze nie wiem kiedy dokładnie.
Z tego co wiem silnik do ogara 200 były blokowane między innymi przez mniejszą dyszę. W zestawie naprawczym gaźnika do jawy 50 będą te dysze takich rozmiarów jak oryginalne nie pomniejszane?
Te gadanie o dyszach to jakaś lipa. Kupiłem oryginalnego Ogara z zablokowanym silnikiem i miał dysze 68 i 38, więc teoretycznie "odblokowane".

Kup ten zestaw, dysze zostaw większe i już.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie