Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Remont silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Regeneracja plus korbowód to 90zł.
Przy okazji, jak masz gaźnik na wierzchu, sprawdź powierzchnię styku do cylindra. Przeważnie są one pokrzywione.
A masz gdzieś namiary na regenerację?
Ma ktoś kogoś zaufanego kto zrobi taką regenerację?

Ilu pierścieniowy kupić tłok. Mogę I pierścieniowy?
Chciałem dzisiaj ściągnąć kopnik i on wgl nie schodzi :/ jak podważałem śrubokrętem to taka jakby tulejka chciała z nim wyjść
Na złożonym czy rozebranym silniku?
Odkręciłeś śrubę, która go zaciska?
Zdjąłeś pierścień segera z przeciwnej strony?
Na złożonym, śruba zacisku odkręcona, a o segerze nie wiedziałem,ale zdejmę i będzie. Dzięki za odpowiedź.
Seger jest pod prawą pokrywą, do zdjęcia samej dźwigni kopki nie trzeba go ruszać. Napisałem o nim, bo nie byłem pewien czy chodzi tylko o dźwignię, czy o całą oś. Jeżeli to dźwignia nie chce zejść to spróbuj ściągaczem do łożysk doprawiając uprzednio jakimś penetratorem, typu WD40.
A jak zdjąć krzywkę wirnika bo nie wiem?
Musisz delikatnie podważyć śrubokrętem, albo pociągnąć kombinerkami. .A kopnik trzyma się na klinie i jeśli odkręciłeś samą nakrętke, to nie wystarczy, trzeba wybić ten klin.
Nic nie schodzi

Dodatkowo nie chce wyjść ten bolec co trzyma dźwignię do biegów
Moment, bo już się zgubiłem. Który silnik rozbieramy? Bo na początku była mowa o 223 i 023, i jakoś tak podświadomie nastawiłem się na 023, a tu wygląda na to, że jednak jest to 223.
Jeśli chodzi o 223 to rzeczywiście, kopka jest na klinie (rozmiar 9,5).
A tak szczerze mówiąc, to polecałbym ci jednak oddać komuś ten silnik do remontu, bo coś czarno to widzę.
Została już tylko krzywka. Podwarzalem ją śrubokrętem na różne sposoby, ale nie schodzi nic. Do remontu komuś nie oddam bo sam muszę się wszystkiego nauczyć, już co nieco go znam tylko pewnie czasem są problemy z odkrecaniem bo zapieczone itp.
Jak zapieczone itp, to najlepiej użyć młotka i podbijaka, a jak nie idze to wd40. A co do krzywki, to trzeba mieć na to sposób. Ja sama nie mogę sobie z nią poradzić(wieczny nieogar). Bardzo fajna postawa! Big Grin
A dzięki Anka Big Grin
Ta krzywka ty chyba powinna wyskoczyć czy pod lekkim podgięciem wyskakuje? Namęczyłem się z 20 minut ale za nic nie schodzi :/
(14-09-2017 22:46:12)Dawdzio napisał(a): [ -> ]Moment, bo już się zgubiłem. Który silnik rozbieramy? Bo na początku była mowa o 223 i 023, i jakoś tak podświadomie nastawiłem się na 023, a tu wygląda na to, że jednak jest to 223.
Jeśli chodzi o 223 to rzeczywiście, kopka jest na klinie (rozmiar 9,5).
A tak szczerze mówiąc, to polecałbym ci jednak oddać komuś ten silnik do remontu, bo coś czarno to widzę.

Bez kitu, mam dokładnie to samo. Raz mowa o 023, raz o 223, teraz zrobił się taki chaos że szok.

Autor tematu proszony jest na przyszłość, albo założyć dwa osobne tematy, albo pisać w każdym poście jasno i wyraźnie o jaki silnik mu chodzi, bo robi się tutaj ogromny bałagan.


Co do krzywki w 223, to albo jak Bresio pokazał, albo delikatnie podważyć śrubokrętem w miejscu tego wycięcia i potem dokończyć kombinerkami. Ona sama z siebie nie wyskoczy, bo jest montowana na wcisk.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie