Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 nie może ruszyć i problemy z opalaniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Dobra dobra dzięki wam wielkie za pomoc . Ale ogi już jeździ hahahah . Oto co zrobiłem :
-Wymieniłem korpus gaźnika
-dorobiłem nową uszczelkę na łączeniu Gaźnik/króciec
-wyregulowalem poziom paliwa na iglicy
-gaźnik przedmuchałem i wyczyściłem
-ten dekielek rozkręciłem raz jeszcze i drucikiem i przedmuchem wyczyściłem
-zapłon był dobrze ustawiony.
Po tych zabiegach ogi o dziwo odpalił za 1 kopem ale to nie wszystko , ogim się pięknie gazowało, wręcz idealnie wchodził na obroty i co najważniejsze trzymał wolne obroty i wglll nie gasł . Przyjechałem się i jest mega . Tylko później zaczął jakieś duże obroty mieć jak gazu nie dawałem i iglica była na swoim miejscu nie zacięła się, ale to chyba szczegół .
albo się rozchodził, albo lewe powietrze, albo uboga mieszanka, albo zaniżony poziom paliwa. warto te rzeczy sprawdzić.
(06-02-2016 16:42:26)charper napisał(a): [ -> ]albo się rozchodził, albo lewe powietrze, albo uboga mieszanka, albo zaniżony poziom paliwa. warto te rzeczy sprawdzić.
A może być, że za dużo paliwa dostaje? No świeca przypomina „kawę z mlekiem” ale jest taka ciemno brązowa a gdzieniegdzie czranawa ale mało jest czarnego

(06-02-2016 17:17:48)krzychu222u1@wp.pl napisał(a): [ -> ]
(06-02-2016 16:42:26)charper napisał(a): [ -> ]albo się rozchodził, albo lewe powietrze, albo uboga mieszanka, albo zaniżony poziom paliwa. warto te rzeczy sprawdzić.
A może być, że za dużo paliwa dostaje? No świeca przypomina „kawę z mlekiem” ale jest taka ciemno brązowa a gdzieniegdzie czranawa ale mało jest czarnego
A ii bym zapomniał szczególne podziękowania dla CHARPERA, za to że pomógł mi w ogarku
... z reszta pokaz filmik jak chodzi. zobaczę i wydedukuje co mu jest.
Trochę za wysokie wolne obroty masz ustawione ,ale wydaję się chodzić dość poprawnie.
myślałem że naprawdę ma wysokie obroty, jednak jest normalnie w sumie. śrubka ze sprężynką przy gaźniku jest od tego. pół obrotu w lewo albo trochę więcej i będą niższe.
PS chyba masz nie pouszczelniany tłumik.
(06-02-2016 20:35:27)charper napisał(a): [ -> ]myślałem że naprawdę ma wysokie obroty, jednak jest normalnie w sumie. śrubka ze sprężynką przy gaźniku jest od tego. pół obrotu w lewo albo trochę więcej i będą niższe.
PS chyba masz nie pouszczelniany tłumik.
Tak muszę tłumik uszczelnić ale jest tak że na biegu jest perfekcyjnie ale jak daje na luz to takie wysokie obroty
Takie to jeszcze nic, myślałem ze gorzej jest.
Ok, a co zrobić jak świeca zamiast być kawa z mlekiem to jest taka brązowa ciemno?
Opuść iglicę o jeden ząbek.
(06-02-2016 21:16:09)jaro5 napisał(a): [ -> ]Opuść iglicę o jeden ząbek.
Mk się wydaje, że dostaje za dużo paliwa, więc czasami iglicy nie dać o 1 ząbek ale do góry? Przez co będzie mniej paliwa przepływało? Jak myślicie?
Iglicę musisz opuścić a nie podnieść ,tak musisz przesunąć zabezpieczenie o jeden rowek do góry przez co iglica się opuści.
(06-02-2016 21:57:05)jaro5 napisał(a): [ -> ]Iglicę musisz opuścić a nie podnieść ,tak musisz przesunąć zabezpieczenie o jeden rowek do góry przez co iglica się opuści.
Czyli rozumiem że winą ciemno brązowej świecy jest zbyt duża dawka paliwa?
Tak ,dokładnie tak jak piszesz .
Musisz zmniejszyć ilość paliwa jednocześnie zwiększając tym samym proporcjonalnie ilość powietrza ,
co dzieje się automatycznie po wyżej wykonanym zabiegu.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie