Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 nie może ruszyć i problemy z opalaniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
(06-02-2016 22:28:17)jaro5 napisał(a): [ -> ]Tak ,dokładnie tak jak piszesz .
Musisz zmniejszyć ilość paliwa jednocześnie zwiększając tym samym proporcjonalnie ilość powietrza ,
co dzieje się automatycznie po wyżej wykonanym zabiegu.
Ok, dzięki . Może przez to takie obroty.
nie, wystarczy odkręcić śrubke ze sprężynką o mniej więcej jeden obrót albo po prostu tyle żebyś usłyszał że obroty ma takie jak chcesz. kolorem świecy zajmiemy się później.
ustaw wreszcie te wolne obroty tak jak Ci piszę, uszczelnij tłumik (ważne) i przejedź się kilka kilometrów tak żeby silnik się zwyczajnie rozgrzal do swojej temperatury pracy. potem poczekaj aż zupełnie ostygnie (ważne), wykręć świecę i pokaż jej elektrody.
(07-02-2016 00:41:59)charper napisał(a): [ -> ]nie, wystarczy odkręcić śrubke ze sprężynką o mniej więcej jeden obrót albo po prostu tyle żebyś usłyszał że obroty ma takie jak chcesz. kolorem świecy zajmiemy się później.
Ok, zrobię jak mówisz.
trzeba też przed regulacją poluzować linkę na regulacji przy manetce, bo jak masz za mocno doregulowaną to różnicy możesz nie odczuć. tamtą regulacją na lince się reguluje tak, żeby linka miała bardzo mały luz, ale nie zerowy. jak będzie zerowy to mogą wzrastać obroty przy skręcaniu kierownicą.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie