Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 nie może ruszyć i problemy z opalaniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
ja zalecam tak: połóweczka silnika, wymiana wszystkich uszczelek lacznie z ta miedzy karterami na takie z tego: http://allegro.pl/plyta-uszczelkarska-af...07525.html
wymiana simeringów na dwuwargowe, prawidłowy pomiar szczelny na zamkach pierścieni, uszczelka pod glowice z bardzo cienkiego aluminium, regulacja gaźnika, regulacja wyprzedzenia zapłonu.
(04-02-2016 20:15:38)charper napisał(a): [ -> ]ja zalecam tak: połóweczka silnika, wymiana wszystkich uszczelek lacznie z ta miedzy karterami na takie z tego: http://allegro.pl/plyta-uszczelkarska-af...07525.html
wymiana simeringów na dwuwargowe, prawidłowy pomiar szczelny na zamkach pierścieni, uszczelka pod glowice z bardzo cienkiego aluminium, regulacja gaźnika, regulacja wyprzedzenia zapłonu.
A powiesz mi coś o czarnej świecy i czy może być to wina tg simeringu?
może ale na to wpływ ma jeszcze ilośc oleju w benzynie i skład mieszanki robionej przez gaznik.
(04-02-2016 20:51:28)charper napisał(a): [ -> ]może ale na to wpływ ma jeszcze ilośc oleju w benzynie i skład mieszanki robionej przez gaznik.
Bo jest tak że odpala super ale gazu raz się da dodać a raz jak chcem dodać to sie dusi tak jakby i gaśnie lub nie i tak w kółko...
zobacz jak długo trzeba czekac żeby z baku przez kranik spuscic 100ml paliwa. po drugie zobacz czy zaworek w pokrywie komory paliwa jest 100% drożny. po trzecie napuść do komory pływakowej paliwa ale nie pompuj. zdejmij pokrywe, naciśnij pływak palcem żeby dotknal dna i daj zdjęcie pokazujące jaki poziom paliwa tam jest ustawiony.
(04-02-2016 21:12:04)charper napisał(a): [ -> ]zobacz jak długo trzeba czekac żeby z baku przez kranik spuscic 100ml paliwa. po drugie zobacz czy zaworek w pokrywie komory paliwa jest 100% drożny. po trzecie napuść do komory pływakowej paliwa ale nie pompuj. zdejmij pokrywe, naciśnij pływak palcem żeby dotknal dna i daj zdjęcie pokazujące jaki poziom paliwa tam jest ustawiony.
Postaram się zaraz to zrobić

No to byłem i odkryłem 1 rzecz, że ten dekielek paliwa nie podaje. To go wywaliłem i nalalem paliwa do komory i próbowałem odpalać macie filmik :
https://m.youtube.com/watch?v=-yV3G3F_YS8
(04-02-2016 21:14:12)krzychu222u1@wp.pl napisał(a): [ -> ]
(04-02-2016 21:12:04)charper napisał(a): [ -> ]zobacz jak długo trzeba czekac żeby z baku przez kranik spuscic 100ml paliwa. po drugie zobacz czy zaworek w pokrywie komory paliwa jest 100% drożny. po trzecie napuść do komory pływakowej paliwa ale nie pompuj. zdejmij pokrywe, naciśnij pływak palcem żeby dotknal dna i daj zdjęcie pokazujące jaki poziom paliwa tam jest ustawiony.
Postaram się zaraz to zrobić

No to byłem i odkryłem 1 rzecz, że ten dekielek paliwa nie podaje. To go wywaliłem i nalalem paliwa do komory i próbowałem odpalać macie filmik :
https://m.youtube.com/watch?v=-yV3G3F_YS8
Nwm czego może być to wina.
Może pierścienie się już kończą.
(04-02-2016 23:59:32)adrian3141 napisał(a): [ -> ]Może pierścienie się już kończą.
Pierścienie są nowiutkie jeszcze nawet nie dotarte

Więc nie wiem co to może być, może wy to mieliście lub wiecie?
paliwa w komorze wg mojego doświadczenia ma być mniej więcej 1-2mm nad kołnierzem zatopionego pływaka. widać po silniku że silnik zapala ale gaśnie. możliwe że masz źle ustawiony zapłon i stąd te kłopoty.
więt tak: na początku sprawdź sytuacje na kilku różnych świecach różnych producentów, może to właśnie w tym rzecz. jeśli nie, to trzeba ustawić zapłon metodą najlepiej na żarówkę jeśli nie masz profesjonalnych sprzętów jak czujnik zegarowy i lampa stroboskopowa.
dokładniej jest to opisane tu
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...9#pid82289
możesz pominąć punkty które w tym silniku nie maja zastosowania (np. nie ściągaj magneta bo po co). za źródło zasilania posłuży nawet ładowarka od telefonu czy zasilacz nawet.
(05-02-2016 01:35:58)charper napisał(a): [ -> ]paliwa w komorze wg mojego doświadczenia ma być mniej więcej 1-2mm nad kołnierzem zatopionego pływaka. widać po silniku że silnik zapala ale gaśnie. możliwe że masz źle ustawiony zapłon i stąd te kłopoty.
więt tak: na początku sprawdź sytuacje na kilku różnych świecach różnych producentów, może to właśnie w tym rzecz. jeśli nie, to trzeba ustawić zapłon metodą najlepiej na żarówkę jeśli nie masz profesjonalnych sprzętów jak czujnik zegarowy i lampa stroboskopowa.
dokładniej jest to opisane tu
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...9#pid82289
możesz pominąć punkty które w tym silniku nie maja zastosowania (np. nie ściągaj magneta bo po co). za źródło zasilania posłuży nawet ładowarka od telefonu czy zasilacz nawet.
Ze świecą próbowałem na iskrze f75,f80 na boschu, ngk i na boschu było lepiej ale dałem gazu i zgasł. Jutro pobawie się z zapłonem. Może jeszcze doreguluje paliwo. Jak jest ta pokrywka co zakrywa komorę pływakowa to ona paliwa nie podaje wgl a kiedyś podawała i odkrecalem tą śrubę czy jak to nazwać z tym bolczykiem przedmuchalem dokładnie zakręcilem złożyłem i nadal to samo, próbowałem podmienac dekielki jak i to z bolczykiem i nie pomogło, dziwne. Może miałeś kiedyś taki przypadek i wiesz jak to zrobić?
wykręć zaworek iglicowy i dmuchnij w niego. jeśli przepuszcza powietrze normalnie, a po złożeniu przestaje działac to może za bardzo odgiąłeś blaszke regulującą poziom paliwa w dół.
(05-02-2016 13:08:47)charper napisał(a): [ -> ]wykręć zaworek iglicowy i dmuchnij w niego. jeśli przepuszcza powietrze normalnie, a po złożeniu przestaje działac to może za bardzo odgiąłeś blaszke regulującą poziom paliwa w dół.
Robiłem identycznie co napisałeś i nadal nie przepuszcza, dziwne to.
tam od spodu jest jak mosiężny kołeczek. weź sprawdź czy luźno lata. może się zastał. wykręć cały zaworek i dmuchnij w niego np. pompka od roweru. tylko tak żeby ciśnienie poszło w niego. jak niczym się go nie da ruszyć żeby zadziałał to jest do wymiany.
(05-02-2016 17:32:08)charper napisał(a): [ -> ]tam od spodu jest jak mosiężny kołeczek. weź sprawdź czy luźno lata. może się zastał. wykręć cały zaworek i dmuchnij w niego np. pompka od roweru. tylko tak żeby ciśnienie poszło w niego. jak niczym się go nie da ruszyć żeby zadziałał to jest do wymiany.
No to teraz tak ustawiłem zapłon że nie odpala wgl nawet się nie odzywa... Dziwne bo iskra jest niebieska gruba paliwo dochodzi a nawet się nie odezwie. Zapłon ustawiłem tak jak był wtedy i nie pali
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie