Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning Silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Witam Big Grin Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość Tongue Mam Ogara 200 z silnikiem w bdb stanie. Potrafi się rozpędzić do 78-80 km/h sprawdzane autem , sraczem i licznikiem rowerowym. Co można zrobić aby poprawić v-max oraz przyśpieszenie ? Widziałem jak Czesi dorabiali kanały lecz nie wiem do końca jak by się za to zabrać Tongue Pomógł by ktoś ? Mam jeszcze jedno pytanie co mógłbym w nim wizualnie zmienić myślałem nad zrobieniem zadupka ale nie wiem czy jest sens. W załączniku zdj ogara.[attachment=11159][attachment=11160] Z góry dziękuje
hmm... najprościej i jednocześnie najłatwiej jest po prostu odblokować silnik z 2 koni bodajże do 3,5 choć widzę że kolanko masz krótsze, odblokowywałeś silnik? Big Grin
Tak silnik odblokowany Big Grin
Jaki gaźnik tam masz? GM12F czy GM13F?
Zwykły normalny jikov
Wszystko zależy od tego ile chcesz w to zainwestować. Poszukaj czeskiego cylindra 50/4 lub 50/4/3, może ktoś ma na forum do sprzedania. Co do gaźnika - kup Amala 19, tylko musiałbyś dorobić kruciec
wiem gaźnik musowo Big Grin A lepszy 50/4/3 czy 50/3/3 ?
50/4/3 lepszy
A w wyglądzie co bym mógł zmienić aby wyglądał bardziej sportowo Big Grin
Nie rób wiochy z niego :/ zostaw wygląd w oryginale Big Grin
Mina gości na odkurzaczach gdy objeżdża ich ogar bezcenna Big Grin
no to zostawiam tylko wyczyszczę go do zera i pomaluje idealnie kable pochowam silnik zrobię i można latać Big Grin
Nie wiem jak na żywo ale na zdjęciach prezentuje się dobrze Big Grin Wyczyścić go, wypoleruj lakier i będzie cacy Big Grin
na żywo ma parę niedociągnięć Big Grin a chce mieć idealny lakier i do tego silnik zrobiony aby była taka niepozorna bestia Big Grin

A samemu trudno by było zrobić np 50/3/3 ? Jest jakiś schemat tego ? Big Grin
Samemu nie ma co się w to bawić bo prędzej można uszkodzić cylinder niż go zmodzić Big Grin Najlepszą opcją jest poszukanie gotowego czeskiego cylindra 50/4/3
Nie maluj go, wygląda teraz bardzo ładnie a jak będziesz miał idealny lakier to się rozpłaczesz jak kamyszki spod kół będą się o niego obijać. I żadnych zadupków ani nic nie polecam, stare motory wyglądają najlepiej w takim stanie w jakim stworzyła ich fabryka Smile a osiągi i tak masz świetne jak na ogara, ja bym przy nim nic nie grzebał, chińskie 50tki i tak pewnie objeżdżasz jak chcesz Wink
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie