Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning Silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Kanałów nie powiększaj, zmniejszy się ciśnienie w komorze korbowej.
Kanał na 28,5? Świetny pomysł sam mam na 26 i obroty znacznie wzrosły, do tego mocno poszerz też okno daje to równie dobry efekt co dźwignięcie Smile
Głowice planować? Tez bardzo dobry pomysł ale czy nie będzie wtedy stukał o to uwypuklenie u dołu komory spalania?
Musiał byś CHYBA tez tam zebrać i wtedy jeszcze więcej ogólnie żeby uzyskać ten sam efekt Tongue
Przerabiam aktualnie kanał ssący tzn nakierowanie. Kanał nie jest już pod kątem 90 stopni do osi cylindra.
Zresztą dam wam fotki jak ukończę wszystko możliwe że uda się jutro bo trochę roboty z tym jest.
W oryginale jest 29 … i tym bym nie szalał jeśli nie masz membrany, chyba że wkładasz 11 z.

Co do ssącego to skróc króciec i tu zrób odpowiedni kat.

A tak swoją drogą to bez kanałów nie będzie to tak fajnie jeździć
Chodzi mi o zrobienie nakierowania coś jak w simsonie bo zobacz jak tam wygląda kanał ssący.
Nie będę tutaj szalał zbytnio zrobię fotkę dzisiaj jak to już wygląda.
Przełożenia wtedy trzeba dobrac, to normalne Smile
Zostanie 12z
Kąt otwarcia okna ssącego nie jest wcale ruszany więc nie powinna moc przenieść się w partie nie wiadomo jak wysokich obrotów
Ja myślałem o w ydechowym; p
Aha no to mogłeś napisać.
Da sobie rade na 12z pisałem że będzie splanowana głowica tak aby ciśnienie sprężania wyniosło ok 9,5bar, prawdopodobnie zbiorę 0,5mm powinno wystarczyć.Ewentualnie od razu 1mm jak coś to się uszczelkę pod głowicę zastosuje i będzie ok
Sam nigdy nie modyfikowałem głowicy ale z tego co słyszałem i jeździłem na setach kumpli gdzie były głowice o stopniu 11.5:1 to musze przyznać, że jest moc Big Grin
Stopień sprężania nic nie mówi zbytnio o ciśnieniu.
Ale za dużo to nie dobrze wał i wszystko inne dostaje po dupie więc myślę że nie warto przesadzać.
Po remoncie silnika bez przeróbek na zimnym wydmuchał 10 bar. Ale na zimnym olej jest gęstszy i lepiej uszczelnia.
Także na zimnym będę chciał uzyskać 10-10,5bar i będzie wystarczająco.
Na 55 cm3, podkowie i głowicy obniżonej o 2 mm, jeździłem jak dieslem. Oczywiście przy odpowiednim ustawieniu zapłonu.

Ps. Miałes zrobić fotki swojego eksperymentu
Zrobię dzisiaj ze względu na pracę w domu nie dałem rady iść już do garażu.
Jeszcze nie ukończyłem tej przeróbki ale zrobię zdj
Macie fotki jeszcze nie jest to ukończone ale coś widać.
na czym polegała ta przeróbka jeśli można wiedzieć?
Jeśli wyrównasz górę cylindra i króciec dasz pod tym samym kątem to jeszcze ma to jakiś sens. Takto tylko szkoda radiatora
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie