Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning Silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Skuter jechał 75 to jechałem szybciej
Niektóre sracze kłamią jeszcze gorzej niż romety. Tongue
Hmm chyba że Ale więcej niz 70 jedzie na 100%
A co myślicie panowie o swapie?
Nie rób tego, zostaw oryginalny silnik.
Temat dotyczy tuningu a nie swapu
Swap tez mialem pomysł sobie kupić ramę od ogara i jakiś silnik od simsona/ etz walnąć ale odeszło mi. Lepiej zostaw z org silnikiem bez tuningu. A jezeli chcesz tuningowac romet do tego nie jest stworzony to lepiej swap na silnik simsona
Ja tam rometa bym nie swapał na nic innego może nie jest szybki, nie ma super wyposażenia ale jest Polski (może nie do końca z silnikiem 223)
Ten motorower ma służyć do pyrkania można przycisnąć bo jedzie z dobrym silnikiem lekko ponad 70 ale co ci z tego? Bo ja z tego żadnej frajdy nie mam, wolę sobie po pyrkać te 50 km/h żeby dziadki się popatrzyły i popodziwiały.
I zamiast tuningu wolę ulepszenie, a w tym jest różnica. Więc proponuje ci poprawić lekko fabrykę i będziesz zadowolony.
A co do kanałów płuczących lepiej poprawić ich nakierowanie tak aby było jak w simsonie i będzie lepiej. Sam za niedługo będę tą modyfikacje obczajał i sprawdzę co da się zrobić.
(02-01-2016 16:08:09)kadetmen napisał(a): [ -> ]Szkoda mi osób,kóre wierzą, że seryjne 223 pojedzie 80 na godzinę .

zaczynam rozumiec, dlaczego się tak boją mierzyć prędkości gpsem. bo wynik niezgodny z oczekiwaniami.
Ja wykonywałem gps i max na oryginalnym tłoku i cylindrze szlif3 po dotarciu prędkość wyniosła na prostej bez wiatru 73km/h ale jazda z takimi prędkościami przez dłuższy czas nie wróży nic dobrego.
Nakierowanie jest odpowiednie i nic tam więcej się nie zrobi. Chyba że masz polski cylinder to jest jakąś porażka. Okna zaczynają się poniżej 44 mm a kończą gdzieś przy 38 39 mm. To nie jest żart i strasznie nie lubię rzeźbić w tym badziewiu bo jest ze 3 razy więcej roboty
Chciałbym go zrobić aby byl szybszy i można by nim było w dalsze trasy jeździć, sprzedaż ogiera nie wchodzi w grę
(03-01-2016 16:15:33)Conqeror napisał(a): [ -> ]Nakierowanie jest odpowiednie i nic tam więcej się nie zrobi. Chyba że masz polski cylinder to jest jakąś porażka. Okna zaczynają się poniżej 44 mm a kończą gdzieś przy 38 39 mm. To nie jest żart i strasznie nie lubię rzeźbić w tym badziewiu bo jest ze 3 razy więcej roboty

Masz rację z tym nakierowaniem ponieważ dzisiaj to sprawdziłem i jest bardzo zbliżone do nakierowania w cylindrze simsonowskim.
Ale w simie kanał jest o wiele krótszy co powoduje mniejszy opór przepływu mieszanki i w dodatku ma coś jakby zwężkę Venturiego przynajmniej z tym mi się to kojarzy.
Czyli nie pozostaje nic innego jak zabawa pilnikiem i poszerzenie kanałów płuczących w celu zmniejszenia oporu przepływu mieszanki.
Wprowadzę jeszcze inne modyfikację T.Sałki tzn. podniosę wydech na 28,5mm i skrócę nóżkę tłoka o 1mm od okna ssącego. I skoryguje przejścia pomiędzy karterami a cylindrem.
Nw czy czytałeś ale zmieniłem także wyważenie wału korbowego i odchudziłem tłok.
Prawdopodobnie splanuję głowicę o 1mm tak aby zwiększyć ciśnienie sprężania do około 9-9,5bar na ciepłym bo na zimnym to mam teraz prawie 10 bar ale jest to spowodowane tym że olej jest gęsty i lepiej uszczelnia.
Po tych modyfikacjach powinna poprawić się elastyczność tego silnika.
gincu99 teoria, teorią ale zobaczysz że podczas testów praktycznych guzik ci to wszystko da.

Żadnych kanałow nie poszerzaj są odpowiednie do tych okien co sa. Naprawde nie ma potrzeby by powiększać je dla zasady : " większe będzie lepjej "

Twoje korygowanie wału w stosunku do zebranych 5 gram z tłoka jest również bzdurne.

No ale cóż pobawisz się tyle co ja to będziesz wiedzał Smile
No nie wiem właśnie co z tym wyważaniem zrobiłem tak jak pisał T.Sałek
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie