nie jestem specem od 2t ale na 99% 50/4
Nie, 55/4 bd lepsze ale droższe i jak ja bym miał brać to wziął bym 55/2 ale z mocno powiększonymi płukami oryginalnymi
Wyjdzie taniej po prostu.
Aha tylko nwm kto by mi takie coś zrobił bo sam bym raczej nie dał rady
Wiesz może kto w okolicach Przemyśl, Sanok zajmuje się takimi rzeczami ?
(31-12-2015 18:17:16)olo09 napisał(a): [ -> ]Nie, 55/4 bd lepsze ale droższe i jak ja bym miał brać to wziął bym 55/2 ale z mocno powiększonymi płukami oryginalnymi Wyjdzie taniej po prostu.
ale on nie napisał 55/4 tylko 55/2 jeżeli 50/4 i 55/2 kanały takiej samej wielkości, to lepiej 50/4
Jak bym kupił taki już gotowy 50/4 to można go powiększyć na np 55 ?
Nie ma gotowych 50/4. Pisz do Porting studio lub conquerora.
Pisałem ostatnio z pewnym Czechem, ma on cylek 55/3 który z gazu idzie na koło na 1b, a na 2b wystarczy lekko kierownice szarpnąć. 50/4 bardzo dobry wybór tylko chciałem zadbać o twoją kieszeń.
Jak coś bd potrzebował jeszcze to pisz na pw chętnie pomoge
Dzięki za oferowaną pomoc
A taki 50/4 dał by rade wbić na koło z gazu ?
Nie ma takiej opcji :/
Jak chcesz na koło z gazu to wysokie strojenie rzędu 9,5k z wydechowym na 25/24.
Zębatka przód 11z, a tył powyżej 55 bo seryjna ma chyba 55z xczyli jakoś np. 65z.
Wtedy poleci na koło ale v max bd jakieś 60-65-maks70
Tyle że dając wydechowy tak wysoko można już zapomnieć o zakładaniu 13tki na przód. Dlatego trzeba wyważyć pewne sprawy i odpowiedzieć sobie na pytanie do czego motorek ma służyć. Niestety jesteśmy ograniczeni dość 3-ma biegami
To jednak wolę prędkość
Jak bym założył 50/4 gaznik amal 19 lub 21 + spawaczek to na jaki v max mógłbym liczyć ?
Gdzieś 80 km/h wdł gps, a według licznika seryjnego dolicz jeszcze 10
80 to ja teraz mam
78-80 mierzone skyterem licznikiem rowerowym i autem
silnik igła
Szkoda mi osób,kóre wierzą, że seryjne 223 pojedzie 80 na godzinę .
Seria silnik odblokowany dysza w gazniku 68 i w silniku wszystko wymieniane na nowe
Dokładnie kadetman
Na 13 z to góra 72. Zwykle 65 km /h