29-12-2015, 13:33:20
29-12-2015, 13:43:34
Wielokanałowe to zapraszam do mnie. Aktualnie będę miał jeden 50 / 4
29-12-2015, 14:15:54
(29-12-2015 13:33:20)graco12 napisał(a): [ -> ]tylko troszkę więcej mocy i prędkości by się przydało :p
To zmień na motocykl .
29-12-2015, 14:41:56
Conqeror ile byś za niego chciał?
29-12-2015, 17:39:24
80 pln Czech nominał wybiorę ci najładniejszy z ostatniej dostawy
29-12-2015, 22:12:30
A co da taki cylinder 50/4 ? Czy może lepszy 50/3/3 lub 50/3 ?
29-12-2015, 22:51:23
Ja nie podejmuje się wydechów na zamkach, dwa tam też są otwory na szpile.
Który cylinder lepszy ? Zależy na co patrzymy, co chcemy uzyskać
Zwykle wyższe obroty, delikatnie elastyczność, jednak wszystko zależy też od zastosowanego gaźnika i tłumika
Który cylinder lepszy ? Zależy na co patrzymy, co chcemy uzyskać
Zwykle wyższe obroty, delikatnie elastyczność, jednak wszystko zależy też od zastosowanego gaźnika i tłumika
30-12-2015, 00:33:19
No właśnie trzeba by do tego spawaczka wystrugać i będzie rakieta.
30-12-2015, 17:29:05
Spawaka mogę wyliczyć bardzo chętnie, co do cyla to 50/4 nic nie da, trzeba tutaj konieczine zmienić tłok na chociaż by chiński z hondy dio, różnica będzie zauważalna, a wtedy takie 55/4 da nam efekt jaki chcemy.
Przerobienie dolotu na wcisk i gaźnik dellorto 14/16 da nam też dość zauważalne korzyści.
Kanał wydechowy (cylinder 019) można rozwiercić pod 26/28mm i kupić kolanko z simsona wraz z nakrętką, to da nam bardzo duży efekt. (Podałem 26/28 bo nie mierzyłem nigdy w romecie ale musi się dać jeśli w simku się da, a nakrętka jest taka sama)
A na koniec dowiercenie tych dwóch płuków, zauważmy, że płuki dają mały efekt w porównaniu do okna wydechowego więc radził bym mocno poszerzyć i lekko dźwignąć wydechowe
Przerobienie dolotu na wcisk i gaźnik dellorto 14/16 da nam też dość zauważalne korzyści.
Kanał wydechowy (cylinder 019) można rozwiercić pod 26/28mm i kupić kolanko z simsona wraz z nakrętką, to da nam bardzo duży efekt. (Podałem 26/28 bo nie mierzyłem nigdy w romecie ale musi się dać jeśli w simku się da, a nakrętka jest taka sama)
A na koniec dowiercenie tych dwóch płuków, zauważmy, że płuki dają mały efekt w porównaniu do okna wydechowego więc radził bym mocno poszerzyć i lekko dźwignąć wydechowe
30-12-2015, 22:31:25
A skąd ty wiesz co da a co nie da ?
31-12-2015, 00:49:59
Kto jak kto ale olo09 coś nie coś liznął w temacie.
31-12-2015, 16:40:57
Olo tylko że ja nie mam cylka 019 To co najbardziej by było korzystne aby był przyrost mocy i prędkości według ciebie ?
31-12-2015, 17:38:58
Ale niech nie mówi że dorobione kanały nic nie daja, że trzeba tłok od czegoś pasować.
Chyba że mówi o o polskim romecie, ale to też jest różnica odczuwalna
No ale jak tam uważacie
Chyba że mówi o o polskim romecie, ale to też jest różnica odczuwalna
No ale jak tam uważacie
31-12-2015, 17:50:43
Oja cie ciocie ja opisuje tuning 023... teraz przeczytałem, że to 223.... Sory panowie.
Co do tłoka to nie wiem jak z jakością tych z 223, można też z dio dac ale wtedy trzeba modzić z tulejkami w korbie
Wydechowe na 28/26, ja mam na 26 ale wtedy proponuję spawak maks na 8200, ja mam 8,8 i jest ciężko na 3b.
Płuki zostawił bym na 36 tylko dał dwa duże.
Gaźnik 16/19mm starczy.
Spawak mogę sam ci wyliczyć pod seryjne kolanko, będzie większa elastyka i mniej pracy z spawaniem.
I wychodzi, że masz robić 5x/2 Dlaczego? dorobienie dodatkowych płuków jest zbędne jeśli można prawie to samo uzyskać powiększając oryginalne, a cena będzie sporo niższa bo nakład pracy jest mniejszy. Można dac te 4 ale cena=korzyści nie wiem czy jest opłacalna. Niemcy z langtuning w swoim cylindrze lt85cc mają tylko dwa płuki tylko z dobrym nakierowaniem i po prostu są potężne, no i nie ma problemu z zamkami pierścieni.(Nie mam pojęcia gdzie wypadają ale pewnie są u góry i wypadły by na tych dodatkowych płukach)
Próbuje wytłumaczyć moje błędy 60/5/2/2m to nie był dobry pomysł, teraz jestem w stanie zamówić sb u takiego lagoona 55/2 które objedzie moje wyżej wspomniane 60cc.
Co do tłoka to nie wiem jak z jakością tych z 223, można też z dio dac ale wtedy trzeba modzić z tulejkami w korbie
Wydechowe na 28/26, ja mam na 26 ale wtedy proponuję spawak maks na 8200, ja mam 8,8 i jest ciężko na 3b.
Płuki zostawił bym na 36 tylko dał dwa duże.
Gaźnik 16/19mm starczy.
Spawak mogę sam ci wyliczyć pod seryjne kolanko, będzie większa elastyka i mniej pracy z spawaniem.
I wychodzi, że masz robić 5x/2 Dlaczego? dorobienie dodatkowych płuków jest zbędne jeśli można prawie to samo uzyskać powiększając oryginalne, a cena będzie sporo niższa bo nakład pracy jest mniejszy. Można dac te 4 ale cena=korzyści nie wiem czy jest opłacalna. Niemcy z langtuning w swoim cylindrze lt85cc mają tylko dwa płuki tylko z dobrym nakierowaniem i po prostu są potężne, no i nie ma problemu z zamkami pierścieni.(Nie mam pojęcia gdzie wypadają ale pewnie są u góry i wypadły by na tych dodatkowych płukach)
Próbuje wytłumaczyć moje błędy 60/5/2/2m to nie był dobry pomysł, teraz jestem w stanie zamówić sb u takiego lagoona 55/2 które objedzie moje wyżej wspomniane 60cc.
31-12-2015, 18:09:27
Czyli takie 55/2 bedzie lepsze niż 50/4 ? Chodzi mi głownie o moc i prędkość