Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning Silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
No te skuterki 50 to na starcie i w trasie biorę spokojnie Big Grin tylko troszkę więcej mocy i prędkości by się przydało Tongue
Wielokanałowe to zapraszam do mnie. Aktualnie będę miał jeden 50 / 4
(29-12-2015 13:33:20)graco12 napisał(a): [ -> ]tylko troszkę więcej mocy i prędkości by się przydało :p

To zmień na motocykl .
Conqeror ile byś za niego chciał? Big Grin
80 pln Czech nominał wybiorę ci najładniejszy z ostatniej dostawy
A co da taki cylinder 50/4 ? Czy może lepszy 50/3/3 lub 50/3 ?
Ja nie podejmuje się wydechów na zamkach, dwa tam też są otwory na szpile.

Który cylinder lepszy ? Zależy na co patrzymy, co chcemy uzyskać

Zwykle wyższe obroty, delikatnie elastyczność, jednak wszystko zależy też od zastosowanego gaźnika i tłumika
No właśnie trzeba by do tego spawaczka wystrugać i będzie rakieta.
Spawaka mogę wyliczyć bardzo chętnie, co do cyla to 50/4 nic nie da, trzeba tutaj konieczine zmienić tłok na chociaż by chiński z hondy dio, różnica będzie zauważalna, a wtedy takie 55/4 da nam efekt jaki chcemy.
Przerobienie dolotu na wcisk i gaźnik dellorto 14/16 da nam też dość zauważalne korzyści.
Kanał wydechowy (cylinder 019) można rozwiercić pod 26/28mm i kupić kolanko z simsona wraz z nakrętką, to da nam bardzo duży efekt. (Podałem 26/28 bo nie mierzyłem nigdy w romecie ale musi się dać jeśli w simku się da, a nakrętka jest taka sama) Smile
A na koniec dowiercenie tych dwóch płuków, zauważmy, że płuki dają mały efekt w porównaniu do okna wydechowego więc radził bym mocno poszerzyć i lekko dźwignąć wydechowe Big Grin
A skąd ty wiesz co da a co nie da ?
Kto jak kto ale olo09 coś nie coś liznął w temacie.
Olo tylko że ja nie mam cylka 019 Tongue To co najbardziej by było korzystne aby był przyrost mocy i prędkości według ciebie ?
Ale niech nie mówi że dorobione kanały nic nie daja, że trzeba tłok od czegoś pasować.

Chyba że mówi o o polskim romecie, ale to też jest różnica odczuwalna

No ale jak tam uważacie Smile
Oja cie ciocie ja opisuje tuning 023... teraz przeczytałem, że to 223.... Sory panowie.
Co do tłoka to nie wiem jak z jakością tych z 223, można też z dio dac ale wtedy trzeba modzić z tulejkami w korbie Smile
Wydechowe na 28/26, ja mam na 26 ale wtedy proponuję spawak maks na 8200, ja mam 8,8 i jest ciężko na 3b.
Płuki zostawił bym na 36 tylko dał dwa duże.
Gaźnik 16/19mm starczy.
Spawak mogę sam ci wyliczyć pod seryjne kolanko, będzie większa elastyka i mniej pracy z spawaniem.
I wychodzi, że masz robić 5x/2 Dlaczego? dorobienie dodatkowych płuków jest zbędne jeśli można prawie to samo uzyskać powiększając oryginalne, a cena będzie sporo niższa bo nakład pracy jest mniejszy. Można dac te 4 ale cena=korzyści nie wiem czy jest opłacalna. Niemcy z langtuning w swoim cylindrze lt85cc mają tylko dwa płuki tylko z dobrym nakierowaniem i po prostu są potężne, no i nie ma problemu z zamkami pierścieni.(Nie mam pojęcia gdzie wypadają ale pewnie są u góry i wypadły by na tych dodatkowych płukach)
Próbuje wytłumaczyć moje błędy 60/5/2/2m to nie był dobry pomysł, teraz jestem w stanie zamówić sb u takiego lagoona 55/2 które objedzie moje wyżej wspomniane 60cc.
Czyli takie 55/2 bedzie lepsze niż 50/4 ? Chodzi mi głownie o moc i prędkość
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie