Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: ogar 200 by charper
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Ty charper już nie rzucaj się bo nie wiesz kto i z czym miał doczynienia i nie mów, że ja nie mam charta bo mam 2 sztuki.
V maks obydwóch maszyn jest podobny. Moje 223 nie jedzie więcej niż 65 licznikowe, czyli jakieś 55 GPS. A mam oddławiony króciec, skrócone kolanko wydechu i większe dysze. Co prawda pozostaje jeszcze tłumik ale tego nie chcę zmieniać. 027 a 223 moc mają podobną ale zależy gdzie są wsadzone (jaki motorower, Jawa czy Romet w przypadku 223)
(29-11-2015 17:15:00)JGNZM napisał(a): [ -> ]V maks obydwóch maszyn jest podobny. Moje 223 nie jedzie więcej niż 65 licznikowe, czyli jakieś 55 GPS. A mam oddławiony króciec, skrócone kolanko wydechu i większe dysze. Co prawda pozostaje jeszcze tłumik ale tego nie chcę zmieniać. 027 a 223 moc mają podobną ale zależy gdzie są wsadzone (jaki motorower, Jawa czy Romet w przypadku 223)

No to mój chart jechał wg gpsu 65,96km/h po równej asfaltówce w środku lasu. celowo takie warunki żeby nikt nie mówił że wiatr wiał w filter czy coś. Ścigałem się już z jawką, nad którą zresztą sam siedziałem i wiem że już lepiej bym jej nie zrobił. silnik był w dobrej kondycji. osiągi zbliżone Ale ostatecznie jawka została w tyle. Zresztą o co wy się kłócicie ze mną. Jeśli wasz motorower poleci 4km/h podczas pomiarów więcej to czy jest to drastyczna różnica? poza tym jak miałbym 15 lat i ważył 60 kg to ten chart wyciągnąłby pewnie jeszcze więcej,a jawka to już w ogóle bo ma długą trójkę i przy zębatce na prędkość dałoby to rezultaty. a i nie rzucam się, próbuję wytłumaczyć że mimo że dzisiaj nie macie problemów z tym silnikiem jakie opisuje, to gwarantuje że wystąpią kiedyś.

Koniec offtopu i dziecinady ogłaszam wszem i wobec.
teraz na temat.

dzisiaj umyłem z grubsza obywa motorowery, wiadomo szmatka nie dotrze wszędzie ale różnicę widać. w jawce nie myłem silnika, bo i tak będzie remontowany jak znajdę chwilę i wyczyszczę go ładnie już po całej operacji. Jak widać przebieg też nieznacznie wzrósł.



a czemu planujesz remont silnika? Pozazdrościć stanu lakieru, ładny Wink
(29-11-2015 17:15:00)JGNZM napisał(a): [ -> ]V maks obydwóch maszyn jest podobny. Moje 223 nie jedzie więcej niż 65 licznikowe, czyli jakieś 55 GPS. A mam oddławiony króciec, skrócone kolanko wydechu i większe dysze. Co prawda pozostaje jeszcze tłumik ale tego nie chcę zmieniać. 027 a 223 moc mają podobną ale zależy gdzie są wsadzone (jaki motorower, Jawa czy Romet w przypadku 223)

a co w samym tłumiku trzeba zmienić? myślałm ze tylko skrócenie kolanka wydechu jest potrzebne?
(29-11-2015 19:07:29)komarinho napisał(a): [ -> ]a czemu planujesz remont silnika? Pozazdrościć stanu lakieru, ładny Wink

dwójka wypada. ma bardzo mało mocy, trzeba wyeliminować wady fabryczne. na pierwszy ogień idzie nie przeciekający gaźnik z porządnym ssaniem. pewnie 16n1. mam komponenty do zbudowania zapłonu CDI ale nie wiem czy go zastosuje. Na pewno na dzień dzisiejszy nie mam na to czasu.
No można kupić na allegro dedykowany do jawki za 600 zł CDI ale zbudować samemu działający jeszcze większa frajda. Wink
Lepiej samemu, jakies 585 złotych w kieszeni. W sam raz na odbudowę 027 z samych nowych części. Tym bardziej ze krzywke przystosowana pod impulsator mam zrobioną.
i co tam się z ogarem dzieje? Big Grin Zrobię Ci odkop :F
Nic, dwa charty były do roboty. A ogarek dostanie silnik w lepszej kondycji a ten co jest teraz pójdzie na sprzedaż w innym egzemplarzu.
Wojtku co jeszcze masz oprócz dwóch chartów i ogara ? Smile
Kilka ogarów 200, kilka 205, jeden romet 100, jeden pegaz, kilka 50t1, a poza tym to jeszcze jakieś ramy.
Jak znajdziesz trochę czasu to ogarniesz jakieś zdjęcia ? Smile
Pare mogę wrzucić ale na pewno nie wszystkich.
Spoko, czekam.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie