29-11-2015, 16:55:29
29-11-2015, 17:15:00
V maks obydwóch maszyn jest podobny. Moje 223 nie jedzie więcej niż 65 licznikowe, czyli jakieś 55 GPS. A mam oddławiony króciec, skrócone kolanko wydechu i większe dysze. Co prawda pozostaje jeszcze tłumik ale tego nie chcę zmieniać. 027 a 223 moc mają podobną ale zależy gdzie są wsadzone (jaki motorower, Jawa czy Romet w przypadku 223)
29-11-2015, 18:09:06
(29-11-2015 17:15:00)JGNZM napisał(a): [ -> ]V maks obydwóch maszyn jest podobny. Moje 223 nie jedzie więcej niż 65 licznikowe, czyli jakieś 55 GPS. A mam oddławiony króciec, skrócone kolanko wydechu i większe dysze. Co prawda pozostaje jeszcze tłumik ale tego nie chcę zmieniać. 027 a 223 moc mają podobną ale zależy gdzie są wsadzone (jaki motorower, Jawa czy Romet w przypadku 223)
No to mój chart jechał wg gpsu 65,96km/h po równej asfaltówce w środku lasu. celowo takie warunki żeby nikt nie mówił że wiatr wiał w filter czy coś. Ścigałem się już z jawką, nad którą zresztą sam siedziałem i wiem że już lepiej bym jej nie zrobił. silnik był w dobrej kondycji. osiągi zbliżone Ale ostatecznie jawka została w tyle. Zresztą o co wy się kłócicie ze mną. Jeśli wasz motorower poleci 4km/h podczas pomiarów więcej to czy jest to drastyczna różnica? poza tym jak miałbym 15 lat i ważył 60 kg to ten chart wyciągnąłby pewnie jeszcze więcej,a jawka to już w ogóle bo ma długą trójkę i przy zębatce na prędkość dałoby to rezultaty. a i nie rzucam się, próbuję wytłumaczyć że mimo że dzisiaj nie macie problemów z tym silnikiem jakie opisuje, to gwarantuje że wystąpią kiedyś.
Koniec offtopu i dziecinady ogłaszam wszem i wobec.
teraz na temat.
dzisiaj umyłem z grubsza obywa motorowery, wiadomo szmatka nie dotrze wszędzie ale różnicę widać. w jawce nie myłem silnika, bo i tak będzie remontowany jak znajdę chwilę i wyczyszczę go ładnie już po całej operacji. Jak widać przebieg też nieznacznie wzrósł.
29-11-2015, 19:07:29
a czemu planujesz remont silnika? Pozazdrościć stanu lakieru, ładny
29-11-2015, 19:21:19
(29-11-2015 17:15:00)JGNZM napisał(a): [ -> ]V maks obydwóch maszyn jest podobny. Moje 223 nie jedzie więcej niż 65 licznikowe, czyli jakieś 55 GPS. A mam oddławiony króciec, skrócone kolanko wydechu i większe dysze. Co prawda pozostaje jeszcze tłumik ale tego nie chcę zmieniać. 027 a 223 moc mają podobną ale zależy gdzie są wsadzone (jaki motorower, Jawa czy Romet w przypadku 223)
a co w samym tłumiku trzeba zmienić? myślałm ze tylko skrócenie kolanka wydechu jest potrzebne?
29-11-2015, 20:40:18
(29-11-2015 19:07:29)komarinho napisał(a): [ -> ]a czemu planujesz remont silnika? Pozazdrościć stanu lakieru, ładny
dwójka wypada. ma bardzo mało mocy, trzeba wyeliminować wady fabryczne. na pierwszy ogień idzie nie przeciekający gaźnik z porządnym ssaniem. pewnie 16n1. mam komponenty do zbudowania zapłonu CDI ale nie wiem czy go zastosuje. Na pewno na dzień dzisiejszy nie mam na to czasu.
30-11-2015, 15:36:23
No można kupić na allegro dedykowany do jawki za 600 zł CDI ale zbudować samemu działający jeszcze większa frajda.
30-11-2015, 15:56:34
Lepiej samemu, jakies 585 złotych w kieszeni. W sam raz na odbudowę 027 z samych nowych części. Tym bardziej ze krzywke przystosowana pod impulsator mam zrobioną.
29-02-2016, 00:30:16
i co tam się z ogarem dzieje? Zrobię Ci odkop
29-02-2016, 00:35:56
Nic, dwa charty były do roboty. A ogarek dostanie silnik w lepszej kondycji a ten co jest teraz pójdzie na sprzedaż w innym egzemplarzu.
29-02-2016, 00:38:32
Wojtku co jeszcze masz oprócz dwóch chartów i ogara ?
29-02-2016, 00:48:10
Kilka ogarów 200, kilka 205, jeden romet 100, jeden pegaz, kilka 50t1, a poza tym to jeszcze jakieś ramy.
29-02-2016, 01:36:54
Jak znajdziesz trochę czasu to ogarniesz jakieś zdjęcia ?
29-02-2016, 02:08:01
Pare mogę wrzucić ale na pewno nie wszystkich.
29-02-2016, 15:21:06
Spoko, czekam.