Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Marzenia się spełniają :) RomeT CharT Typ:210
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Zacznij od sprawdzenia czy kranik i gaźnik nie jest zasyfiony. Najlepiej odłącz rurke od gaźnika i odkreć kranik. Jak nie będzie leciało albo będzie leciało mało to znaczy ,ze musisz wyczyścic kranik.
wyczyściłem kranik już i nic :/
To wyczyść dysze w gaźniku.
też czyściłem Smile
Sprawdź świecę, cewkę wn, moze kabel/fajka mają przebicie. Nie ma wody w gaźniku?
świece sprawdzałem cewkę też fajka nowa... Gaźnik czyszczony
Mozesz nagrać filmik?
Ok, nagram... ale na razie nie mam oleju w silniku :/
Nie przejmuj się, nic się nie stanie jak go na chwilę odpalisz Smile
myślisz?
może zaryzykuje
Ten silnik możesz spokojnie palić bez oleju. To nie jest 4T i nic się nie stanie
Siemka. Dawno nie odwiedzałem tematu bo szkolą itp :/ Mam do was pytanie. Otóż czy tym "czymś" mogę uszczelnić tłumik przy kolanku?? stosował ktoś takie coś??

http://focik.pl/pics/e0ef1df311ebba74c4f...5f53db.jpg


a i jest a nim napisane ze do 350* i zamiast uszczelek ale do silnika... sory za jakość zdjęcia :/ nokia 6300 Tongue
Witam gratuluje ładnego CHARTA,
Do uszczelnienia tłumika z kolankiem pod nakrętką według mnie lepiej nadaje się sznur do uszczelniania pieców, ja użyłem takiego, średnicy 3mm, nawinąłem na rurę wcisnąłem w tłumik i nakręciłem nakrętkę.
A teraz ważniejsza sprawa od września 2010r wpis o przegladzie bezterminowym w dowodzie rejestracyjnym jest nieważny.
Należy przeprowadzać badanie techniczne takiego pojazdu raz na dwa lata, koszt badania to 51 zł.
W tej chwili jak policja Cię zatrzyma do kontroli drogowej ma obowiązek zatrzymać dowód rejestracyjny i skierować na okresowe badanie techniczne, mogą także wypisać mandat w wysokości 50 zł, za jazdę bez aktualnych badań technicznych, przynajmniej u nas tak robią.
Ostatnie dwa lata miałem mnóstwo zaskoczonych włascicieli motorowerków wszelkiej maści, tym że dostali mandat za brak przegladu okresowego.
Co do gaźnika to polecam BINGA który u mnie sprawuje się świetnie, silniczek pracuje równo, ładnie wkręca się na obroty, a ma co ciągnąć bo ja ważę prawie 100 kilogramów.
wiesz co? dziś pojechaliśmy go zarejestrować i "mila" pani powiedziała ze musi być przegląd a wiec w samochód i do wujka do warsztatu :F i dopiero za tydzień jadę do WK. A dlaczego tak późno? bo zle umowa była napisana i jeździliśmy poprawić Big Grin
pozdrawiam
Jak w ogóle pasuje to nowe kolanko? Dobrze przylega do cylindra? Ja mam takie doświadczenia,że nowe kolanka bardzo często nie są dobrze wygięte (odchyłka trudna do wychwycenia na oko przed montażem) i przez trudno je dobrze spasować unikając dużych naprężeń. Po kilku takich akcjach teraz zawsze staram się ratować oryginalne kolanka nawet gdy koszt chromowania przewyższa wartość nowego.

Moim zdaniem kolanko przy clylindrze powinno uszczelniać się sznurkiem glinokrzemianowym. Jak posmarujesz sznurek tym sylikonem ze zdjęcia to powinno być dobrze.

ps. Jeżeli chodzi o twoje stare kolanko to na moje oko jest bardzo ładne i ja bym je próbował wyczyścić, tylko nie opalając bo to zniszczy ten ładny chrom.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Przekierowanie