Jazda bez akumulatora raczej nie zaszkodzi
Mam ten sam problem co ty że iskra jest słaba
Ale w piątek przewijam cewkę i zobacze czy będzie dobrze
A moduł raczej nie jest winą bo na module Oryginalnym jest słabiutka a na module od kibla jest już lepsza ale nadal słaba żeby jeździć
Może się wypowie ktoś mądrzejszy od nas
Wiesz Błażej ma dobrą reputacje na forum
zobaczymy. wymieniłem simmering
dzięki za porad ze ściągaczem
pierwszy nie za słaba blacha. ale zrobiłem drugi i jest ok. pewnie mi posłuży trochę
A no to się cieszę a prześlij foto jak twój wygląda a ja jak swojego znajdę to też pokaże
Skoro Ci piszę co jest przyczyną to słuchaj kogoś kogo warto i kto miał 10 chartów
To, że masz iskrę to nie znaczy ze moduł jest sprawny. Miałem takich modułów 5 co miały iskrę a nie dało się na nich zapalić. 3 miałem takie co odpalał ale nie chciał wejść na obroty. Pracował tylko na wolnych.
A teraz nie dasz rady pokazać ? bo nwm czy wieczorem będe
(25-02-2013 17:36:57)Błażej napisał(a): [ -> ]Skoro Ci piszę co jest przyczyną to słuchaj kogoś kogo warto i kto miał 10 chartów
To, że masz iskrę to nie znaczy ze moduł jest sprawny. Miałem takich modułów 5 co miały iskrę a nie dało się na nich zapalić. 3 miałem takie co odpalał ale nie chciał wejść na obroty. Pracował tylko na wolnych.
A masz moduł na sprzedaż ?
nie mogę na razie. ok Błażej posłucham Cię. Zaraz ide po multimetr i popatrze. A i tak:
-Cewka odpada[podłączyłem od Ogiego i nic ;/
-Gdy odkręciłem koło magnesowe i zapłon to u dołu tu przy tym impulsatorze jest zaśniedziałe. przeczyściłem i chyba iskra jest trochę leprza ale watpie.
-czyli Błażej jak sprawdzę na multimetrze to powinno mi wykazać jak jest zepsuty ??
Posłuchaj Błażeja w zeszłym roku też tak miałem iskra jest, wszystko niby gra a nie pali. Błazej bez zastanowienia powiedział żeby moduł wymienić i pomogło, mimo że jak pomierzyłem to nowy nie wiele się różnił wynikami od starego. Dziwna sytuacja ale prawdziwa
Bo akurat pomiar rezystancji co do modułu nie zawsze się sprawdza tzn zależy co jest w nim jeszcze uszkodzone. Tak naprawdę to pomiarem rezystancji można sprawdzić tylko jeden z rezystorów.
Zaniosłem do elektryka i sprawdzał. Prawdopodobnie jest to wina modułu na 70%. Powiedział że jutro po pracy zrobi mi nowy moduł za piwo
(25-02-2013 20:20:37)simon1998 napisał(a): [ -> ]Zaniosłem do elektryka i sprawdzał. Prawdopodobnie jest to wina modułu na 70%. Powiedział że jutro po pracy zrobi mi nowy moduł za piwo
Jak by się sprawdził ten moduł to poproś o drugi a kupię
to tak:
Chart całkiem stracił iskrę ;/ nie wiem o co chodzi. Ale myślę że to przez to ustawianie zapłonu z moim kolegą
A więc tak, opisze wam jak ustawialiśmy zapłon:
Ustawiliśmy tłok w GMP
-odkręciliśmy magneto i trochę ruszyliśmy podstawą iskrownika
-przykręciliśmy i założyliśmy magneto.
Co zrobiliśmy źle??. Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć??? nie mogę zrozumieć tych tłumaczeń w Google ;/
(25-02-2013 21:41:46)simon1998 napisał(a): [ -> ]to tak:
Chart całkiem stracił iskrę ;/ nie wiem o co chodzi. Ale myślę że to przez to ustawianie zapłonu z moim kolegą
A więc tak, opisze wam jak ustawialiśmy zapłon:
Ustawiliśmy tłok w GMP
-odkręciliśmy magneto i trochę ruszyliśmy podstawą iskrownika
-przykręciliśmy i założyliśmy magneto.
Co zrobiliśmy źle??. Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć??? nie mogę zrozumieć tych tłumaczeń w Google ;/
ustawisz tłok 2 do 2,5 mm przed GMP i znaki na magnecie LIIP są po to aby jedna z I zgrywała się z linią na impulsatorze
rozumiesz ? A jak będzie z tym modułem ?