Jak cię POLICJA złapie to będzie problem bo trzeba mieć lewe lusterko. Te są fajne sam takie zamówię. Stopka też spoko.
Właśnie dlatego zamawiam. dziś Charcikiem zrobiłem ponad 20km bez tablicy
Te lusterka są obustronne.
Siema.
Dawno mnie tu nie było. Ale zaczął się sezon i śmigam
to tak z aktualności:
-doszły lusterka (już zamontowane)
-czekam nadal na części które zamówiłem 2 tyg temu ;/
-zamówiłem amortyzatory od MZ ETZ 150
Od czwartku Chart spalił 3/4 baku paliwa :3 najeździłem się jak głupi. Nie staną mi w miejscu ani razu.
Codziennie po jeździe jest czyszczony i odstawiany w suche miejsce
niestety mam tylko jedno zdjęcie z dzisiejszej gry na boisku w nogę
Ładny egzemplarz
Ładnie wyglądają te lusterka na Charcie.Ciekawe co z tym kurierem...
Kurcze koleś napisał że ma od 3 do 7 dni na nadanie przesyłki ;/ dziś napisze do niego
ładnie sie prezentuje o tej porze roku. Oby tak dalej
Też sobie takiego kiedyś kupię ! Kiedyś muszę ! < 3
Dziś zacząłem robić hamulce. Odkąd kupiłem Charta, jak się średnio nacisnęło pedał hamulca do strasznie zgrzytały :/ A więc rozkręciłem byłem na 99% pewny że to już koniec szczęk ale o dziwo szczęki są całe, w 15% zużyte. A więc nie wiem co to może być ;/ doradzi ktoś??
Ponacinaj w ukosie szczęki,dosyć ze będziesz miał lepsze hamulce to ten pył będzie sobie swobodnie wylatywał
Przejedź okładziny drobnym papierem ściernym delikatnie, bębny odtłuść nawet rozpuszczalnikiem\denaturatem, nasmaruj rozpierak,
Ok jutro wszystko porobię. A i jeszcze jedno. tyle koło na luzie i jeśli motor stoi na nóżkach powinno obracać się bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku???
TAK, wszytsko powino chodzić cichutk łożyska nie powinny szeleścić łańcuch powinien być nasmarowany żeby nie strzelał a piasta od dekla powina mieć odstep żeby o siebie nie obcierały i tak jak koledzy piszą umyj szczeki oraz piaste w denaturacie rozpieracz tylko delikatnie przesmaruj ale stary smar wymyj .Jedenynie co może być słychać to tylko łancuch .
I profilaktycznie nawet co miesiąc bym proponowął rozbierać i myć piaste ponieważ okładziny które są dziś robione sa kiepskiej jakość i robią straszny pył w hamulcach .
A jak okładziny wolno powracają po chamowaniu to może być oznaka słabych sprężyn .
Pozdro