Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 RequiredData
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Krycha, no właśnie, jak widzą ludzie że romety przerabiają to od razu hejty i krytyka (a rometów jest więcej od wsk) a jak ktoś wsk przerobi na krosa to same pozytywy lecą. (a wsk jest bardziej legendarnym motocyklem od motoroweru romet i jest ich mniej, powinno dążyć się ze wszystkimi do oryginału)
Tak więc postanowiłem zrównać to, teraz ci co kochają romety customy niech wiedzą jak to jest jak ktoś przerabia je.

A Poza tym. Ogara tego co mam to nabyłem za półdarmo a zrobie go po to żeby sprzedać za większą sumę i będę miał kase na WSK. Kapiszon?

Bo w tego rometa żeby go sprzedać za jakieś 350 zł nie dużo trzeba włożyć. W sam silnik od kobuza muszę włożyć jakieś 70 zł na same łożyska (FAG C3), 120 zł na regenerację wału (u dziadka z iławy, porządne regeneracje na oryginalnych korbach z epoki i łożyskiem stopy korby)
No a w rame też trzeba troche włożyć, ocynki to praktycznie za darmo mam ogarnięte, ale takie łożyska do kół (tył i przód), łożysko główki ramy (z miskami), tulejki wahacza wyniosą z 60 zł też co najmniej, malowanie baku, boczków, błotników to 150 zł z materiałami a rama, wahacz, osłony teleskopów i stopki centralne 100 zł bo proszkowo będę malował.
Aaaaa, no i zapomniałem, trzeba kupić oczywiście lagi do mojej WSK bo mam krzywe i gwint u góry sklepany w lewej. Hmm, w sumie to można by było samą lewą lagę kupić.

Aha, co do tego cylindra, zauważyłem że szpilki nakrętkek kolanka wydechowego to m8 czyli śruby na klucz 13. Co to oznacza?
Powiem ci ze ,,tuninkoffee'' ogary sie gorzej sprzedają , niewiem czy dostaniesz 350
Nakrętki do kolanka wydechowego są na klucz 10, śruba M10 jest na klucz 13, a M8 na klucz 10
(27-01-2013 20:13:58)kondzio310 napisał(a): [ -> ]Nakrętki do kolanka wydechowego są na klucz 10, śruba M10 jest na klucz 13, a M8 na klucz 10

coś ci sie chyba pomyliło
śruba m10 jest na klucz 17
a śruba m8 jest na klucz 13
a na klucz 10 jest m6
Mam pójść zrobić filmik jak nakrętkę m6 próbuję nakręcić na szpilkę m8 od wydechu bo nie wierzycie?
Cytat:Ogara tego co mam to nabyłem za półdarmo a zrobie go po to żeby sprzedać za większą sumę
Na handel robi się na oryginał, bo "tjuninkuf" nikt nie kupuje. A jak kupuje, to za bardzo niską cenę. Obniżasz jego wartość! Wymówka bez sensu.
Rd,masz przegwintowane na M8 pewnie na nakrętke na klucz nr 13,sam tak jedną mam Tongue
(27-01-2013 20:24:36)RequiredData napisał(a): [ -> ]Mam pójść zrobić filmik jak nakrętkę m6 próbuję nakręcić na szpilkę m8 od wydechu bo nie wierzycie?

Nie uwierze ci bo ciskasz pierdoły
[quote
coś ci sie chyba pomyliło
śruba m10 jest na klucz 17
a śruba m8 jest na klucz 13
a na klucz 10 jest m6
[/quote]

Faktycznie, zmylił mnie RD bo normalnie na kolanko jest śruba na klucz 10 i napisał M8 no to już nie myślałem i pisałem jak mam Big Grin.
(27-01-2013 20:27:17)Artur napisał(a): [ -> ]
Cytat:Ogara tego co mam to nabyłem za półdarmo a zrobie go po to żeby sprzedać za większą sumę
Na handel robi się na oryginał, bo "tjuninkuf" nikt nie kupuje. A jak kupuje, to za bardzo niską cenę. Obniżasz jego wartość! Wymówka bez sensu.

dobrze gada polać mu

a tak na serio to nawet jak masz chociaż niepełny orginał / lub namiastke orginału to się szybciej sprzeda jak wjochełle/argło tjunink a a wymówka że wsk jest mało a rometów dużo to przez takie postępowanie że rometów jest dużo to dojdzie do takiej sytuacji że będzie mniej rometów włąśnie przez argło wiochy ale rób co chcesz przecież to je twój motór tyle że byś nie żałował potem że żeś zepsuł rometa wsią .
(27-01-2013 20:13:58)kondzio310 napisał(a): [ -> ]Nakrętki do kolanka wydechowego są na klucz 10, śruba M10 jest na klucz 13, a M8 na klucz 10

kolego na klucz 13 jest śruba M8 a na klucz 10 jest śruba M6
Kolego, ten pan MrF4k mnie już poprawił Big Grin, czytaj posty innych
Usprawiedliwiane sie tym ,że rometów jest więcej od WSK i dlatego romety mozna wieśniaczyć a wsk nie można jest idiotyczne. Nie wiem może to zazdrość ,że rometów się więcej zachowało i chcesz zmniejszyć ich "populacje" ?
Moim zdaniem nie powinno się tak przerabiać żadnych prl-owskich sprzętów czy to wsk, romet ,jawa czy simson. Rozumiem poprawki ułatwiające i umilające jazde ale takie WT jest bezsensowne.
Rozumiem ,ze romety ci sie mogą nie podobać i możesz ich nie lubić. Ale skoro ich nie lubisz to sie nimi nie zajmuj.


To jest mój zacierset :F

A co do silnika. Dzisiaj go nieco złożyłem jeżeli chodzi o zapłon i ustawiłem na 1.8 mm przed GMP i jeszcze mam problem z lewym powietrzem pod głowicą.
Co tu można zrobić? Myślałem żeby wziąć papier ścierny na szybe przykleić i splanować od góry cylinder chociaż minimalnie a gorzej z głowicą bo tam wgłębienie jest, ale jakby splanować to nie trzeba by było dawać uszczelki pod głowicę. A kupowanie mi się troche nie pyli bo i tak muszę jeszcze króciec kupić :C
Rozumiem że masz podkłądke pod głowicą ?,

To jak ją masz to wyciągnij tą podkładke i skręć bez, ale w końcu Jak jest tłok i pierścienie są na 2 szlif a cylek jest na 1 to kompresja taka że hej :F hehe
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie