Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Tuning silnika 3 biegowego
Autor Wiadomość
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Tuning silnika 3 biegowego
Witam posiadam polski silnik 3 biegowy, kupiony od kolegi za 15 zł nie działający
chciałbym podwyższyc mu wmiare profesjonalnie w warunkach domowych moc oczywiście tak zeby silnik sie nie rozpadł i teraz rodzi się pytanie jak to dobrze zrobic
z Góry dzięki za pomoc

Notatka od kw112, 20-03-2015 08:32:58

Interpunkcja +1pkt.

19-03-2015 20:53:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Pompuś
Unregistered

 
Post: #2
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Polecam kupić inny silnik. Ile z niego wyciągniesz, 3 km ? I się rozpadnie na pierwszym zakręcie.
19-03-2015 20:56:44
Odpowiedz cytując ten post
adrian00102 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 380
Imię: Adrian
Skąd: Siedlce
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Są sposoby ale w domowych warunkach zbyt wiele nie zdziałasz.

Moje maszyny.
______________
Romet Komar
Jawa typ 555 czeka na silnik.
Simson Sr2 kiedyś zrobię :F

_____________
Były kiedyś :
Romet 205
Romet Polo
Romet 50 T1
Romet Ogar 200
Romet Orion
Romet BMX
19-03-2015 21:13:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #4
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Tuningowałem ten silnik według poradnika pana Sałka i efekty były całkiem zadowalające, przyśpieszenie trochę lepsze niż Chart, maks prędkość 50km/h.
Osobiście nie polecam bo silnik się pieprzył i nie nadawał do codziennej jazdy.
Polecam zamontowanie silnika Charta i mieć spokój.
19-03-2015 21:23:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Tuning silnika 3 biegowego
dobra dzięki to ze bedzie sie cały czas pieprzyc to wiem ale jakby np dac cylek do profesjonalnego warsztatu to coś by moze było

Notatka od kw112, 20-03-2015 08:33:32

Interpunkcja +1pkt.

19-03-2015 21:36:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,458
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #6
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Tuning zabija te silniki, kup jakiś silnik 50cc 4 biegowy z jakiegoś enduro/ większego motoroweru a nie katuj oryginałów. Walniesz casala i romet lata 80 kmh.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
19-03-2015 21:37:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartosz. Offline
Znawca :F
*


Liczba postów: 394
Imię: Bartosz
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Jeżeli tuningować rometowski silnik to tylko z charta,inne się nie nadają bo z gówna bata nie ukręcisz
19-03-2015 21:39:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Bartosz. za ten post.
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #8
RE: Tuning silnika 3 biegowego
mi o to chodzi że chce miec tani silnik który da rade w terenie
a jak mi jebnie np skrzynia biegów to nie problem bo dla mnie to godzina półtora roboty

(19-03-2015 21:37:06)KeiSangi napisał(a):  Tuning zabija te silniki, kup jakiś silnik 50cc 4 biegowy z jakiegoś enduro/ większego motoroweru a nie katuj oryginałów. Walniesz casala i romet lata 80 kmh.

zrobił bym tak ale mam jednego orginalnego rometa i chce coś pokombinowac z jakimś innym
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2015 21:42:24 przez adamus13715.)
19-03-2015 21:41:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romett1 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 293
Imię: Marcin
Skąd: Wojsławice
Pojazd: Romet Chart
Post: #9
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Roboty może i niewiele, ale jak codziennie czy co kilka dni będzie siadała skrzynia to troche kasy pójdzie. A jak chcesz tuning to zrób 50/4, lepszy gaźnik, zapłon charta i gotowe
19-03-2015 21:48:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #10
RE: Tuning silnika 3 biegowego
(19-03-2015 21:48:40)romett1 napisał(a):  Roboty może i niewiele, ale jak codziennie czy co kilka dni będzie siadała skrzynia to troche kasy pójdzie. A jak chcesz tuning to zrób 50/4, lepszy gaźnik, zapłon charta i gotowe

no wsumie masz racje czyli lepiej na orginał go zrobic?
19-03-2015 21:52:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,458
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #11
RE: Tuning silnika 3 biegowego
(19-03-2015 21:41:19)adamus13715 napisał(a):  mi o to chodzi że chce miec tani silnik który da rade w terenie
a jak mi jebnie np skrzynia biegów to nie problem bo dla mnie to godzina półtora roboty

(19-03-2015 21:37:06)KeiSangi napisał(a):  Tuning zabija te silniki, kup jakiś silnik 50cc 4 biegowy z jakiegoś enduro/ większego motoroweru a nie katuj oryginałów. Walniesz casala i romet lata 80 kmh.

zrobił bym tak ale mam jednego orginalnego rometa i chce coś pokombinowac z jakimś innym
Ale taki z casala dostaniesz za +- 50 zeta... A oryginał szkoda katować.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
19-03-2015 21:54:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #12
RE: Tuning silnika 3 biegowego
(19-03-2015 21:54:24)KeiSangi napisał(a):  
(19-03-2015 21:41:19)adamus13715 napisał(a):  mi o to chodzi że chce miec tani silnik który da rade w terenie
a jak mi jebnie np skrzynia biegów to nie problem bo dla mnie to godzina półtora roboty

(19-03-2015 21:37:06)KeiSangi napisał(a):  Tuning zabija te silniki, kup jakiś silnik 50cc 4 biegowy z jakiegoś enduro/ większego motoroweru a nie katuj oryginałów. Walniesz casala i romet lata 80 kmh.

zrobił bym tak ale mam jednego orginalnego rometa i chce coś pokombinowac z jakimś innym
Ale taki z casala dostaniesz za +- 50 zeta... A oryginał szkoda katować.
no to ze szkoda katowac to sie zgodze
czyli lepiej zrobic na oorginał?
19-03-2015 21:56:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,458
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #13
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Definitywnie. Jak chcesz mocne moto to kup coś większego, nie psułbym zabytków.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
19-03-2015 22:47:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #14
RE: Tuning silnika 3 biegowego
http://romet50t1.tnb.pl/viewpage.php?page_id=4
Najlepiej zrobić: Porting 50/4 powiększenie wlotu do 16mm powiększenie okna wydechowego + jego podwyższenie i gaźnik 16n1/3 z simsona
Masz to lepiej opisane w linku powyżej.

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
19-03-2015 23:22:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #15
RE: Tuning silnika 3 biegowego
(19-03-2015 23:22:35)TheNight napisał(a):  http://romet50t1.tnb.pl/viewpage.php?page_id=4
Najlepiej zrobić: Porting 50/4 powiększenie wlotu do 16mm powiększenie okna wydechowego + jego podwyższenie i gaźnik 16n1/3 z simsona
Masz to lepiej opisane w linku powyżej.

czyli jak sie zrobi do 4,5 konia tak jak jest to opisane to silnik nie powinien się rozpaśc?

(19-03-2015 23:22:35)TheNight napisał(a):  http://romet50t1.tnb.pl/viewpage.php?page_id=4
Najlepiej zrobić: Porting 50/4 powiększenie wlotu do 16mm powiększenie okna wydechowego + jego podwyższenie i gaźnik 16n1/3 z simsona
Masz to lepiej opisane w linku powyżej.

czyli jak sie zrobi do 4,5 konia tak jak jest to opisane to silnik nie powinien się rozpaśc?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-03-2015 17:23:25 przez adamus13715.)
20-03-2015 17:23:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Gaźnik k60b
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 16:34:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 54
Jubilacik
Ostatni post: SchwartzPeter
Dzisiaj 15:17:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 16
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 574
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12734
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32606
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15493
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 10:20:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 53
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Dzisiaj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 130
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Dzisiaj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 34
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 516
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
Wczoraj 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1224
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
Wczoraj 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 80
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Wczoraj 14:29:52
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 4525
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Wczoraj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 137
szablon napisu do Romet P...
Ostatni post: zbyszek61
Wczoraj 10:14:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 605

Reklama