|
Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
Ogar 200 Regulacja silnika - nie ma mocy
|
| Autor |
Wiadomość |
Dinozaur
Uczeń

Liczba postów: 202
Imię: Jarek
Skąd: Wroclaw
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 Regulacja silnika - nie ma mocy
Znajomi, ktorzy mieli duza praktyke z silnikami / skladali wszystko na 'luz suwliwy', docierali silniki w 1 - 2 dni / np. pilowali tloki pilnikami po 'przytarciach' i na '3 dzien - pelen gaz' bez strachu - ze sie 'cos zatrze'...
A np. dzisiaj - nikt o 'pilowaniu zatarc na tloku' nie slyszal..?
Inni, ktorzy nie jezdzili w klubach motocyklowych - skladali wszystko 'jak w instrukcji' i pozniej jezdzac 'na pol gwizdka' przez 2 -3 miesiace nasluchiwali : czy 'tlok nie chwyta' albo czy wal 'nie dzwoni', czy nie pekly pierscienie, itp.?
Sa rozne szkoly skladania tulejek, sworzni, pierscieni, itp. - ale z mojej praktyki wynika, ze nie mozna niczego 'wciskac na beton', bo to powoduje, ze nie da sie pozniej uzywac silnika na pelnej mocy albo - ze docieranie bedzie 'trwalo miesiacami - latami'...
I silnik na ogol byl slaby, 'zarl paliwo', grzal sie, tp.
|
|
| Wczoraj 14:34:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Jakiś_typ , Miczix , 2 gości
|
|