| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Zniszczony gwint śruby karteru
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		wazniak96 
 
 
		
			Smerf Mechanizator 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 671 
Imię: Dawid 
Skąd: Lębork 
Pojazd: Romet Ogar 205 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Zniszczony gwint śruby karteru 
			 
			
				 (06-08-2022 01:10:25)goltupoland napisał(a):  Jest jeszcze jedna opcja, przy okazji zregenerujesz śrubę. W miejscu gdzie wchodzi śrubokręt, rozszlifuj na szerszy rozmiar, te wcięcia, żeby były proste(możesz dodatkowo je pogłębić, aby lepiej wchodził) teraz tylko pozostaje odkręcenie tego i gotowe. 
I czym to niby rozeszlifować kiedy śruba siedzi w silniku? Multiszlifierką to zejdzie się dobrą chwilę a i kilka tarczek (a może po prostu moje to taki szajs). Tylko dobry śrubokręt lub bit na grzechotce, spawanie nakrętki (z czym bym uważał) albo wykrętak udarowy.  
Dyskusję z regeneracją też bym se odpuścił. Czekać tylko aż łepek całkiem się zetnie i wtedy dopiero będzie problem. Komplet śrub kosztuje 11zł, a jak ktoś jest o drobinę mniej leniwy to zakupi taką śrubę za parę groszy w magazynie. 
 
PS: Dobrze że skasowałeś ten pomysł z przecinakiem xD
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 06-08-2022 01:21:43 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Debesta 
 
 
		
			Człowiek Sztos 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,528 
Imię: Lechu 
Skąd: Dęblin 
Pojazd: Romet 2375 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Zniszczony gwint śruby karteru 
			 
			
				Nie wiem czy komukolwiek bedzie sie chcialo i bedzie mial czas na ukladanie Tobie zycia komarowego, tudziez uczyl jakichs podstaw mechaniki, czy kultury pracy. 
 O czesciach byl fajny temat na forum. Do komara wcale nie ma badziewnych lozysk i np. Craft za 17zl komplet jezdzi i nic nie huczy przez dwa tys km (potwierdzone info). Almot jest spoko, wiec jesli musisz kupic nowy cylinder to tylko almot, lub uzywany i tlok berta.  
Co do wskazowek na temat akladania, to dam Ci tylko kilka: 
1. Jesli zostaje stary wal, to wyslac go na wymiane tulejki korbowodu, a przynajmniej na centrowanie. 
2. Dystans miedzy lozyskami walu od strony zaplonu jest bardzo istotny (jak sie nie myle to ma on 0,5mm grubosci 
3. Silnik skladac z wykorzystaniem praw fizyki (rozszerzalnosc metali pod wplywem temperatury). 
4. Najpierw montaz lozysk na wal, dopiero calosc w karter. 
5. Nie wazne ktora polowke chcesz najpierw uzbroic, to zawsze wal montuj w lewa polowke (z dwoma lozyskami). Odwrotny montaz skonczy sie tym, ze nie zlozysz silnika a wal bedzie do prostowania. 
6. Uszczelki na silnik, a przede wszystkim na polowki maja miec wymiar 0,5mm. 
7. Sklepy jackmotors, gmoto, 4motor i tak dalej. 
8. Najwazniejsza zasada: Jesli nie masz odpowiednich narzedzi, lub sprawnych narzedzi, to lepiej zaplacic komus kto sie na tym zna, ma wszystko co potrzebne do montazu silnika, niz kupowac jakies wyciagacze walu, blokady i tak dalej.
			 
			
			
 
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 06-08-2022 12:29:17 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Debesta za ten post:1 osoba postawiła piwo Debesta za ten post. 
		romek (08-06-2022)
	 | 
 
 
	
		
		Tomasso94 
 
 
		
			Przebiegły Administrator :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 4,042 
Imię: Tomasz 
Skąd: Będzin / Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 06-08-2022 13:31:33 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |