| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Dezamet 017, a 023 różnice
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Blondas 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 16 
Imię: Piotr 
Skąd: Szczecin 
Pojazd: Romet Pony 
	
		
	 | 
	
		
			
Dezamet 017, a 023 różnice 
			 
			
				Witam wszystkich serdecznie, 
w związku z całkowitym remontem mojej motorynki napotkałem kolejny problem. 
W czeluściach garażu znalazłem kompletny silnik Dezamet o oznaczeniu 017 ALE.... 
na oznaczeniach karteru ma wybite 017, numery karterów lewy i prawy się zgadzają. Jednak z tego co zauważyłem to mechanizm zmiany biegów powinien być "na linkę", a w tym konkretnym silniku zmiana biegów jest " w nodze". Zdjąłem dekiel i występuje tam normalnie mechanizm zmiany biegów. 
Rejestracja mojej motorynki musi się odbyć przez rzeczoznawcę i nie mam ochoty dawać mu więcej pretekstów niż muszę do skreślenia mojej pony. 
Do rzeczy... 
Znalazłem również dwa ładne kartery 023 z pasującymi do siebie numerami i......  
czy uda się przełożyć wszystko plug and play? Wał, skrzynie biegów, cylinder, magneto sprzęgło? 
Jak to ugryźć.. ? Chciałbym uniknąć kupna kolejnego silnika skoro ten jest kompletny ale jak się nie da... to się nie da. 
Kilka fotek:
 https://myalbum.com/album/2EVdL87Zkg2q
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-11-2020 22:14:25 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		Blondas 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 16 
Imię: Piotr 
Skąd: Szczecin 
Pojazd: Romet Pony 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Dezamet 017, a 023 różnice 
			 
			
				 (23-11-2020 18:53:31)trzcinka napisał(a):  zależy jaką masz motorynke, bo m1 miała 017 / 022 (z tego co wiem to się różniły tylko tym że jeden miał gume na gaźniku a drugi puszke szmerów 
87 rok. Po zbiorniku paliwa, mocowaniu siodełka wychodzi, że m2. Nie mogę się doszukać takiej konkretnej specyfikacji w sensie co na pewno było w M1, M2, 301. 
W sensie M1 - silniki takie i takie, pokrywy takie i takie. 
To już nie chodzi nawet o to, żeby wszystko zgadzało się w 100% z oryginałem. Jednak muszę mieć silnik który występował w tym modelu. 017 występował ale ze zmianą biegów w rączce, a ja mam przerobiony na nożną i tak chce by zostało. 
Pozostało tylko jedno : przy okazji remontu który mam w planach przełożyć wszystko  z karterów 017 do 023 albo zjechać flex'em numery silnika   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 25-11-2020 15:39:31 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |