22-11-2020, 22:14:25
Witam wszystkich serdecznie,
w związku z całkowitym remontem mojej motorynki napotkałem kolejny problem.
W czeluściach garażu znalazłem kompletny silnik Dezamet o oznaczeniu 017 ALE....
na oznaczeniach karteru ma wybite 017, numery karterów lewy i prawy się zgadzają. Jednak z tego co zauważyłem to mechanizm zmiany biegów powinien być "na linkę", a w tym konkretnym silniku zmiana biegów jest " w nodze". Zdjąłem dekiel i występuje tam normalnie mechanizm zmiany biegów.
Rejestracja mojej motorynki musi się odbyć przez rzeczoznawcę i nie mam ochoty dawać mu więcej pretekstów niż muszę do skreślenia mojej pony.
Do rzeczy...
Znalazłem również dwa ładne kartery 023 z pasującymi do siebie numerami i......
czy uda się przełożyć wszystko plug and play? Wał, skrzynie biegów, cylinder, magneto sprzęgło?
Jak to ugryźć.. ? Chciałbym uniknąć kupna kolejnego silnika skoro ten jest kompletny ale jak się nie da... to się nie da.
Kilka fotek:
https://myalbum.com/album/2EVdL87Zkg2q
w związku z całkowitym remontem mojej motorynki napotkałem kolejny problem.
W czeluściach garażu znalazłem kompletny silnik Dezamet o oznaczeniu 017 ALE....
na oznaczeniach karteru ma wybite 017, numery karterów lewy i prawy się zgadzają. Jednak z tego co zauważyłem to mechanizm zmiany biegów powinien być "na linkę", a w tym konkretnym silniku zmiana biegów jest " w nodze". Zdjąłem dekiel i występuje tam normalnie mechanizm zmiany biegów.
Rejestracja mojej motorynki musi się odbyć przez rzeczoznawcę i nie mam ochoty dawać mu więcej pretekstów niż muszę do skreślenia mojej pony.
Do rzeczy...
Znalazłem również dwa ładne kartery 023 z pasującymi do siebie numerami i......
czy uda się przełożyć wszystko plug and play? Wał, skrzynie biegów, cylinder, magneto sprzęgło?
Jak to ugryźć.. ? Chciałbym uniknąć kupna kolejnego silnika skoro ten jest kompletny ale jak się nie da... to się nie da.
Kilka fotek:
https://myalbum.com/album/2EVdL87Zkg2q