Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Pietrowy silnik
|
Autor |
Wiadomość |
gabriel0
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
Liczba postów: 1,494
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Pietrowy silnik
Taki to miał by być zamysł.
Uszczelnienie? Brak. Zwykła prowadnica zaworowa z np Żuka, a czop łączący tłoki był by wykonany z trzona zaworu.
To czego nieuszczelniła by prowadnica mniało by trafić albo do wydechu, albo na przemian do komór korbowych tzn 1 do K2 a 2 do K1 jako doładowanie. Niestety nie wiem czy miało by to sens i dawało aż tyle by się w to bawić.
W innym wypadku będzie tylko jedna szczelina w prowadnicy puszczająca ciśnienie które się przedostało prosto do wydechu. Tyle z teorii. Praktyka dopiero pokaże.
"Ten komar za pomału się porusza"
|
|
15-01-2019 20:53:31 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|