Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Naprawa iskrownika Pomocy
|
Autor |
Wiadomość |
wolf16ss
Nowy

Liczba postów: 50
Imię: jakub
Skąd: Piekary śląskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Naprawa iskrownika Pomocy
Witam, tak jak w temacie jak naprawić iskrownik w ogarze 200 NWM co powiedzieć po prostu bym go musiał naprawić te luty usunąć, bo i tak kable są powyrywane z nich patyny kondensator, a nawet sobki, bo są tak zardzewiałe, że nie da się ich odkręcić, no i te cewki NWM czy działają w ogóle, no i NWM jaka cewka jest do czego wiem, tylko że są 2 świetlne i jedna zapłonowa chciałbym, żebyś cię mi powiedzieli.
– Jak naprawić te cewki tanim kosztem (jak je sprawdzić czy działają).
– Jak usunąć luty
– jak połączyć nowe przewody (nowa instalacja i jak się to robi).
– Jakie tam ewentualnie są śruby, żeby je powymieniać
– ia jak złożyć to wszystko w całość.
Bardzo bym prosił o odp. z góry dziękuje i podrwiwam.
|
|
06-09-2016 14:10:59 |
|
1 osoba postawiła piwo wolf16ss za ten post:1 osoba postawiła piwo wolf16ss za ten post.
Rafku (09-06-2016)
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Naprawa iskrownika Pomocy
(06-09-2016 14:10:59)wolf16ss napisał(a): ogarze 200 NWM
Sorry za offtop
NWM to były jakieś limitowane wersje ogara 200?
(06-09-2016 14:10:59)wolf16ss napisał(a): cewki NWM
A cewki NWM to jakie? NiskoprądowoWysokoprądowoMocne?
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
06-09-2016 14:21:35 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
LiSiC (09-09-2016)
|
Rafku
Drucidruci tu

Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Naprawa iskrownika Pomocy
(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): no i która cewka za co odpowiada
Jak cewki są ze sobą połączone, to są świetlne, no i trzecia zapłonowa
(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): światła tylko świeciły tylko jak dałem mocno gazu
To akurat nie dziwota, u siebie musiałem sam lutować cewki, te zasrane wyjścia, no i mam światła, o ile w ogóle można je nazwać światłami.
Światła w 223 to shit, nie mają ŻADNEGO POLOTU do 023!!!
(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): opłaca się kupować nowy iskrownik
Ciężko stwierdzić, bo chyba jeszcze nikt nie pochwalił się nowym iskrownikiem do 223, jest drogi swoją drogą
(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): czy wymienić tylko podzespoły w tym proszę o odp. Pozdrawiam.
Jak umiesz lutować, ale na super światła raczej nie licz.
Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80
Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
|
|
08-09-2016 16:59:13 |
|
1 osoba postawiła piwo Rafku za ten post:1 osoba postawiła piwo Rafku za ten post.
wolf16ss (09-08-2016)
|
wolf16ss
Nowy

Liczba postów: 50
Imię: jakub
Skąd: Piekary śląskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Naprawa iskrownika Pomocy
(08-09-2016 16:59:13)Rafku napisał(a): (08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): no i która cewka za co odpowiada
Jak cewki są ze sobą połączone, to są świetlne, no i trzecia zapłonowa
(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): światła tylko świeciły tylko jak dałem mocno gazu
To akurat nie dziwota, u siebie musiałem sam lutować cewki, te zasrane wyjścia, no i mam światła, o ile w ogóle można je nazwać światłami.
Światła w 223 to shit, nie mają ŻADNEGO POLOTU do 023!!!
(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): opłaca się kupować nowy iskrownik
Ciężko stwierdzić, bo chyba jeszcze nikt nie pochwalił się nowym iskrownikiem do 223, jest drogi swoją drogą
(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): czy wymienić tylko podzespoły w tym proszę o odp. Pozdrawiam.
Jak umiesz lutować, ale na super światła raczej nie licz.
shit szotem, ale swatała powinny świecić cały czas przecież jak pojadę tym na drogę to policja będzie mnie zatrzymywać.
|
|
08-09-2016 21:49:58 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|