Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Naprawa iskrownika Pomocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam, tak jak w temacie jak naprawić iskrownik w ogarze 200 NWM co powiedzieć po prostu bym go musiał naprawić te luty usunąć, bo i tak kable są powyrywane z nich patyny kondensator, a nawet sobki, bo są tak zardzewiałe, że nie da się ich odkręcić, no i te cewki NWM czy działają w ogóle, no i NWM jaka cewka jest do czego wiem, tylko że są 2 świetlne i jedna zapłonowa chciałbym, żebyś cię mi powiedzieli.
– Jak naprawić te cewki tanim kosztem (jak je sprawdzić czy działają).
– Jak usunąć luty
– jak połączyć nowe przewody (nowa instalacja i jak się to robi).
– Jakie tam ewentualnie są śruby, żeby je powymieniać
– ia jak złożyć to wszystko w całość.
Bardzo bym prosił o odp. z góry dziękuje i podrwiwam.
(06-09-2016 14:10:59)wolf16ss napisał(a): [ -> ]ogarze 200 NWM
Sorry za offtop
NWM to były jakieś limitowane wersje ogara 200?

(06-09-2016 14:10:59)wolf16ss napisał(a): [ -> ]cewki NWM

A cewki NWM to jakie? NiskoprądowoWysokoprądowoMocne?
Mój błąd ale zamiast je wytykać mógł byś odp na moje pytania
Ok postaram się chcę naprawić iskrownik wymienić platyny kondensator, ale nie wiem jak sprawdzić czy cewki działają i która za co odpowiada nie wiem też jak połączyć nowe przewody i jak ewentualnie naprawić cewkę domowym sposobem.
daj zdj to ci podpowiem
Usunąłem palatynki kondensator został mi tylko ten kabel stary i luty.
No i jak powie mi ktoś jak te kable mają iść nie licząc tego, co jest, bo go będę usuwać tylko sobie lutownice załatwię i jaka cewka za co odpowiada i jeszcze jedno jakie to przewody mam kupić, bo druty to chyba nie są? Xd Big Grin wiem, że głupie pytanie, ale nie znam się na tym pierwszy raz takie coś robię.
Powiecie mi jak naprawić cewkę nawina nowy drut na nią itd.
Z reguły cewki się nie naprawia, tylko wymienia po prostu, ty wiesz ile jest zabawy z nawijaniem? Do tego trzeba specjalnych narzędzi...

Jak sprawdzić... Złóż silnik kopnij kopniakiem i zobacz czy jest iskra, światła świecą itp...


Jak nie masz wyjścia na cewce pod konektorek to musisz już zrobić jakieś rzemiosło, albo podpasujesz mniejszy konektorek... zdjęcie nie jest ostre, ciężko napisać
Z tego jeszcze mam takie małe 2 druciki przylutowane obok tych śrub to tak miało być? Bo ja mam to rozwalone nie wiem czy to się opłaca kupować albo lepiej kupić cały iskrownik, bo wszystko wymieniam, a to pośladami sprzedać jako popsuty co o tym myślicie?

Prosił bym o odp bo nwm co mam robić już od maja mi motor stoi i się marnuje
Odpowie mi ktoś na moje pytanie halo!
2 przylutowane druciki to norma, nic z tym nie rob...

Co musi byc okei w samej podstawie zaplonu... no oprocz gwintow, oska na mloteczek, nie moze miec luzow, a jezeli podstawa nie ma zadnych mechanicznych uszkodzen to bez problemu mozna sobie ogarnac iskrownik... Facepalm2

Porob foty tych cewek, kazdej z bliska
No właśnie te druty nie są przylutowane, no i która cewka za co odpowiada przed rozłożeniem motorka na części pierwsze światła nie działały jak powinny, a przewody były dobrze zrobione światła tylko świeciły tylko jak dałem mocno gazu opłaca się kupować nowy iskrownik czy wymienić tylko podzespoły w tym proszę o odp. Pozdrawiam.
(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): [ -> ]no i która cewka za co odpowiada

Jak cewki są ze sobą połączone, to są świetlne, no i trzecia zapłonowa


(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): [ -> ]światła tylko świeciły tylko jak dałem mocno gazu
To akurat nie dziwota, u siebie musiałem sam lutować cewki, te zasrane wyjścia, no i mam światła, o ile w ogóle można je nazwać światłami.

Światła w 223 to shit, nie mają ŻADNEGO POLOTU do 023!!!

(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): [ -> ]opłaca się kupować nowy iskrownik
Ciężko stwierdzić, bo chyba jeszcze nikt nie pochwalił się nowym iskrownikiem do 223, jest drogi swoją drogą

(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): [ -> ]czy wymienić tylko podzespoły w tym proszę o odp. Pozdrawiam.
Jak umiesz lutować, ale na super światła raczej nie licz.
(08-09-2016 16:59:13)Rafku napisał(a): [ -> ]
(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): [ -> ]no i która cewka za co odpowiada

Jak cewki są ze sobą połączone, to są świetlne, no i trzecia zapłonowa


(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): [ -> ]światła tylko świeciły tylko jak dałem mocno gazu
To akurat nie dziwota, u siebie musiałem sam lutować cewki, te zasrane wyjścia, no i mam światła, o ile w ogóle można je nazwać światłami.

Światła w 223 to shit, nie mają ŻADNEGO POLOTU do 023!!!

(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): [ -> ]opłaca się kupować nowy iskrownik
Ciężko stwierdzić, bo chyba jeszcze nikt nie pochwalił się nowym iskrownikiem do 223, jest drogi swoją drogą

(08-09-2016 15:27:30)wolf16ss napisał(a): [ -> ]czy wymienić tylko podzespoły w tym proszę o odp. Pozdrawiam.
Jak umiesz lutować, ale na super światła raczej nie licz.

shit szotem, ale swatała powinny świecić cały czas przecież jak pojadę tym na drogę to policja będzie mnie zatrzymywać.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie