Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cylinder + tłok, czy warto ?
Autor Wiadomość
Ciupstareq Offline
Nowy
*


Liczba postów: 24
Imię: Ciupstareq
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
Post: #1
Cylinder + tłok, czy warto ?
Witam wszystkich Wink
Mam pytanko, a mianowicie, czy opłaca mi się kupić cylinder 60/4 na membranie + tłok od Hondy Dio za 100zł ? Problem w tym że cylinder ma 41mm a grubość tulei przy nóżkach to 1,5mm gładź na zdjęciach nie wygląda na zły stan, ponadto cylinder jest jeszcze na dotarciu ok 300km. Opłaca mi się to czy nie ? Doradźcie coś :/
03-01-2016 21:36:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #2
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
Warto sam tłok to ok 100 zł Tongue Nie licząc kosztów przerobienia cylka na membranę i porting Smile

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
03-01-2016 21:48:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
JGNZM Offline
Chartełowiec
Moderatorzy


Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
Zależy co czego. Jak do 023 czy czegoś podobnego to wtedy silnik długo nie pojeździ... Ale ogólnie tak.
03-01-2016 22:35:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ciupstareq Offline
Nowy
*


Liczba postów: 24
Imię: Ciupstareq
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
Post: #4
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
Set jest do ogara 200 Wink mam nadzieje że trochę tym pojezdze Tongue
03-01-2016 23:14:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
Tulej jednorazówka, szlifu później nie zrobisz, co najwyżej w przyszłości można nabić nową tuleje

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
03-01-2016 23:36:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ciupstareq Offline
Nowy
*


Liczba postów: 24
Imię: Ciupstareq
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
Post: #6
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
No to, to Ja wiem, dlatego właśnie pytam czy warto Wink
03-01-2016 23:37:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
W sumie warto dla zestawu z membraną. Tylko później licz sie z kosztami, sezon powinieneś pojeżdzić

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
03-01-2016 23:41:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ciupstareq Offline
Nowy
*


Liczba postów: 24
Imię: Ciupstareq
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
Post: #8
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
A tak tylko orientacyjnie to za ile zrobiłbyś samą tulei do 50/4 gdybym wybił starą i odrysował mapkę ? Wink
04-01-2016 19:57:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #9
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
Nie wiem gdzie problem w tym że 41mm, w Czechach na zawody robią i na 41,50 i działa to.
04-01-2016 20:16:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
olo09 Offline
olo98
*


Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #10
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
Bo czesi jak i ja mamy nowe tuleje, mam już tłok 41.75 i mam zapas na dobre dwa szlify po 0,25mm, a potem zostało by jeszcze w bezpiecznej granicy Smile
Bierz ten cyl, mega tanio.
A tłok dio to wydatek rzędu 40zł, a nie 100zł...
Ja za swój dałem o wiele więcej wiele wiele wiele. Jak bym miał teraz wybór to bym go brał ziomek Tongue

Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 ^^)
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
04-01-2016 21:40:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ciupstareq Offline
Nowy
*


Liczba postów: 24
Imię: Ciupstareq
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
Post: #11
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
Bo to jest oryginalna tulei która obecnie ma grubość 1,5mm, a chyba nie wiesz o tym że przy dorabianiu kanałów drąży się je w tulei jak i radiatorze, wiec przy kolejnym szlifie istnieje ryzyko do robienia sobie kolejnych okienek w tulei Wink Tongue
04-01-2016 22:54:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #12
RE: Cylinder + tłok, czy warto ?
Haha :-D stary ją zrobiłem pierwszy cylinder 4 kanałowy w jawce jak ty w przedszkolu siedziałeś

Pozatym ty masz zestaw na membranie więc jest to trochę inaczej zrobione

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2016 01:30:26 przez Conqeror.)
05-01-2016 01:28:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Conqeror za ten post.
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 15:35:25
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 32
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
Dzisiaj 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 219
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: romek
Wczoraj 18:14:33
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 94
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 939
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3059
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 293
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23134
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 345
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5512
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 111
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 277
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 199
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 316
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 252
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 840050

Reklama