Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
naveintre
Praktykant
Liczba postów: 478
Imię: Michał
Skąd: Stalowa Wola
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
10-12-2012 20:09:20 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Wybór
(10-12-2012 20:26:37)mikizpl napisał(a): Ja mam i to, i to. Powiem tak: odwrotne biegi w ogarze są fajne bo nie trzeba ich trzymać, kopka delikatnie mówiąc to katorga i często idą półksiężyce, ale ma dobre właściwości eksploatacyjne i jezdne przy czym ma fajne przełożenia. Na korzyść T-1 przemawia: stabilniejsza (według mnie) lepiej się jeździ po wygodniejsza, biegi też fajne bo trzy i są po ludzku ustawione i jest przede wszystkim ładniejsza, a wady: trzeba umieć w miarę dobrze jeździć żeby się psuła, małe schowki, gorsze magneto niż w ogarze bo się krzywi. Więc moim zdaniem na początek lepiej brać ogara 200
Jesteś moim mistrzem. Zaletą silnika 223 są inaczej chodzące biegi, a zaletą T1 "biegi po ludzku ustawione". WTF?
Ponadto w T1 też nie trzeba biegów przytrzymywać. Wystarczy ustawić automat(przy pomocy jednej śrubki) i zakontrować. I potrafić liczyć do czterech i pół.
Małe schowki faktycznie, ale mieszczą wszystko co trzeba(baterie i narzędzia). I dzięki temu że są małe pojazd wygląda bardzo zgrabnie.
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
10-12-2012 20:33:33 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|