Odblokowałem Ogara 200 z 1984r.
>skrócone kolanko tłumika do 5cm
>króciec gaźnika kupiony nowy, "odblokowany"
>dysza obrotów w gaźniku 68
>zapłon ustawiony 2mm przed GMP na 0.05mm, plantynki w GMP ustawione na 0.4mm
Mój Ogar do dzisiaj ma problemy czasem z ruszaniem z 1, momentami gaśnie jak wciskam sprzęgło i dojeżdżam do świateł (mmm odpalanie kopniakiem awaryjne XD)
Czasami go delikatnie muli - ale rzadko.
Zębatka zdawcza - 11z
Prędkość maksymalna wynosi około 55km/h (wg. licznika)
Co mógłbym zrobić, żeby w końcu zaczął osiągać chociaż te 65km/h (licznikowe)?
Zębatka zdawcza na 13z, ale co jeszcze?
Czy zmiana pierścieni mogłaby coś poprawić? Czasami mam wrażenie że tłuczą, ale no nie wiem na ile to prawda, bo "z słuchu" trudno to ocenić.
Dodaję do postu zdjęcie "bestii" której ostatnio spadł łańcuch 25km od domu XD
EDIT:
Oczywiście gaźnik jeszcze
>drugi rowek od góry (iglica na 4 rowki)
>poziom pływaka taki, że paliwo jest na jego poziomie, gdy się go zatapia (na wysokość kołnierza)
No i uszczelniony cały układ powietrzny, przy czym filtr nie jest brudny.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2021 23:26:53 przez Jeż.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.