|
Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
| Autor |
Wiadomość |
Fearevil
Nowy

Liczba postów: 39
Imię: Krycha
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(16-11-2025 15:30:05)Norweski Zomowiec napisał(a): Jeśli zdejmiesz tylko uszczelkę pod cylindrem, to niewiele da.
Lepiej sprawdzić uskoki czy są na łączeniu cylinder-karter, także poziom squish, pomiar ciśnienia sprężania i sam stopień sprężania w komorze spalania
Nie chodzi o ściąganie uszczelki. Problemem są różnie wykonywane odlewy, w tym przypadku akurat cylindra. W moim cylindrze, który nie jedzie, tak jak z resztą zasugerowałeś kiedyś w moim temacie, jest "skopany" odlew miejsca łączenia cylindra z karterami. Ten odlew jest za długi, zrobił się spory "kołnierz" co skutkuje wydłużeniem całego cylindra, a co za tym idzie komora spalania w gmp jest zbyt duża i silnik nie ma przez to odpowiedniej mocy.
Po zdjęciu które wstawił grissley wydaje mi się, że nie jest najgorzej, ale dla dokładnego sprawdzenia i tak trzeba by było zmierzyć squish.
Ja w swoim przypadku podejrzewam, że będę mieć squish na poziomie około 5mm, ale póki co szkoda było czasu na zmianę seta i sprawdzanie tego parametru.
|
|
| 16-11-2025 16:23:27 |
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - Fearevil - 16-11-2025 16:23:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|