|
Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
| Autor |
Wiadomość |
grissley
Uczeń

Liczba postów: 134
Imię: Roman
Skąd: Olsztynek
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
(11-11-2025 23:35:17)Fearevil napisał(a): Do wzbogacania i zubożenia mieszanki służy iglica, a śruby są do regulacji biegu jałowego. Nr 1 otwiera dodatkowy kanał dla powietrza. Ja mam to wkręcone na maksa, bo jak choć trochę zacznie dostawać dodatkowego powietrza to dzieją się cyrki i będzie gasł bądź w ogóle nie da się odpalić.
Eee chyba się pogubiłem i poszukałem instrukcji. Napisano tak (google tłumaczył z niemieckiego):
Ustawienie biegu jałowego
Do regulacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej biegu jałowego należy używać śruby regulacyjnej ( 1 na obrazku powyżej), a do regulacji obrotów biegu jałowego – śruby ograniczającej przepustnicę ( 2 na obrazku powyżej).
Z koślawego tłumaczenia niemieckiego oryginału wnioskuję też, że w lewo się zubaża, a w prawo wzbogaca...:
Jeżeli przy tym ustawieniu gaźnika przyspieszenie nie jest zadowalające, należy wkręcić śrubę regulacyjną o 1/4 do 1/3 obrotu, aby nieznacznie wzbogacić mieszankę.
Wprawdzie wg mnie przyspieszenie nie jest zadowalające, no aaale jak za bogato, to dam ćwierć obrota w lewo i się zobaczy świecę po rundce do roboty i z powrotem.
*************
Mój Ogar 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2025 01:52:51 przez grissley.)
|
|
| 12-11-2025 01:37:59 |
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - grissley - 12-11-2025 01:37:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Piotrekdriver1 , 2 gości
|
|