Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
|
Autor |
Wiadomość |
tomangelo
Uczeń

Liczba postów: 233
Imię: tomangelo
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
Tu obstawiam konstrukcję gaźnika z pływakiem na boku.
Taki gaźnik nieprzechylony uzyskuje poprzez pływak stan paliwa w komorze pływakowej, który pozwala podawać właściwą ilość paliwa do silnika poprzez dysze, bez jego zalewania.
Przechył w prawo oznacza, że paliwo w komorze będzie "zaniżone", czyli pływak opadnie i wpuści więcej paliwa do komory. Może to powodować zwiększenie ilości pobieranego paliwa.
Przechył w lewo z kolei "podniesie" poziom paliwa w komorze paliwowej, pływak odetnie paliwo wcześniej, co z kolei blokuje paliwo przed dostaniem się do silnika.
Narysowałem mniej więcej ideę jak to działa (niebieskie to paliwo, białe to powietrze, czarne to przekrój gaźnika)
Forum skaluje grafikę, ale po otworzeniu w nowej karcie powinno być czytelne.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2025 00:04:44 przez tomangelo.)
|
|
27-09-2025 00:01:21 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce - tomangelo - 27-09-2025 00:01:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|