Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
|
Autor |
Wiadomość |
Fearevil
Nowy

Liczba postów: 3
Imię: Krycha
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
(Wczoraj 23:00:58)romek napisał(a): Czyli po przejechaniu jakiegoś dystansu silnik zaczyna przerywać, ale na wolnych obrotach chodzi ? Myślę że problem może leżeć w zapłonie, a żeby to sprawdzić najlepszy jest tester iskry taki co się wpina między świece a fajkę. Kosztuje kilkanaście zł. Zakładasz i jak zaczyna przerywać to widzisz czy się świeci, jak tak to zapłon jest dobry i szukaj dalej, a jak nie to szukaj w zapłonie 
Gdyby to był normalny zapłon a nie jakieś heretyckie niby bezobsługowe CDI to powiedziałbym w ciemno że kondensator 
Romku, dziękuję za odpowiedź.
Na wolnych chodzi, po odkręceniu manetki na luzie też niczego sobie, ale podczas jazdy jak już się rozgrzeje jest dramat.
Długo zastanawiałem się nad tym czy to nie zapłon. Rzeźbiłem z nim niesamowicie, żeby go ustawić aż okazało się, że nawet lampa stroboskopowa padła. Jednak jak ściągnąłem magneto, żeby sprawdzić w jakiej kondycji jest uszczelniacz to okazało się, że pod magnetem nie ma klina... Być może wał ślizgał się i zmieniał moment zapłonu. Przywrócenie klina nie było proste, bo w dziurce w wale były pozostałości poprzedniego klina najprawdopodobniej. Coś tam udało mi się zrobić i chyba zablokować to magneto, ale dzisiaj jak testowałem to po niedługim czasie kilka razy strzelił w tłumik podczas jazdy. Kupię ten tester, bo może wyjdzie, że problem leży po stronie modułu, a ja się niepotrzebnie tylko męczę...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 23:41:18 przez Fearevil.)
|
|
Wczoraj 23:39:24 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce - Fearevil - Wczoraj 23:39:24
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|