Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Liczba postów: 2,762
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Z lakierowaniem to bywa różnie. Zależy czy koniecznie musisz mieć "na mokro" czy może być proszkowo. Nie wiem jak się mają ceny w twojej okolicy, ale ja jakieś 4 lata temu za kompleksowe piaskowanie z lakierowaniem praktycznie całego Ogara 200 (oprócz widelca) dawałem 300zł i była to podobno bardzo dobra cena.
Niemniej, wygląd można zostawić "na później". Zacznij od dobrej bazy, a potem stopniowo, własnym sumptem możesz coś z tego rzeźbić.
PS: Mnie ostatnio remont silnika wyniósł ~800zł i to na takich lepszych częściach. Wymieniony był cylinder z tłokiem i pierścieniami, łożyska i uszczelniacze i praktycznie całe sprzęgło. Ten silnik nie ma za wiele części, więc tak naprawdę wiele więcej zwykle do wymiany nie ma.
Także szukaj po prostu czegoś w znośnej cenie i rób po swojemu. Te "wypicowane" Ogarki po ch*j wie ile to nierzadko byle jak zrobiony paździerz na tanich częściach, bo wiele ludzi przecież uważa, że "te chińskie łożyska do takiego komarka to wystarczą, po co dawać lepsze" i tak dalej...
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
Wczoraj 23:10:34 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - Quake96 - Wczoraj 23:10:34
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|