Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Ankieta: Który motorower będzie nabardziej bezproblemowy w eksploatacji?
50T-1 (019)
Ogar 200
Ogar 205
[Wyniki ankiety]
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Autor Wiadomość
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,642
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #29
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
Cytat:Także chciałeś błysnąć, ale nie wyszło
Do czego zatem był przewidziany gaźnik zastosowany w Wartburgu 353, posiadający dokładnie ten sam patent, tj. miskę z rurką odprowadzającą mieszankę? Do Skody 105, która miała za mało idiotycznych rozwiązań, więc producent gaźnika dodał jeszcze kilka swoich? Jikov produkował wyroby gaźnikopodobne czy to się komuś podoba czy nie.

W Dezametach jest takie coś, ale mieszanka odprowadzana jest na łańcuch, nie ziemię. I nie spotkałem się nigdy z kałużą pod nimi, w przeciwieństwie do mieszacza powietrza od Jikova, dzięki któremu chiński cylinder był uznawany przez każdego za fabryczny, bo po dwóch odpaleniach był orzygany olejem jakby tam tkwił cztery dekady.

Cytat:Nie ma zbędnej regulacji
To nie jest zbędna regulacja, a podstawowa. Nie wyobrażam sobie przeprowadzenia prawidłowej regulacji gaźnika bez regulacji obrotów i mieszanki. Rozumiem, że jakby wolne obroty też ustawili na sztywno to byłby ideałem?
Nie da się zapewnić takiej powtarzalności produkcji, aby regulacja gaźnika była zbędna. To będzie jakoś działać, ale jakoś bywa czasem dalekie od dobrego działania.
Silnik będzie też pracował jak mu podasz paliwo strzykawką po kropelce, ale nie powiesz, że jest to praca prawidłowa.

Najeździłem się i napchałem Jawy wystarczająco wiele, żeby nie tknąć tego badziewia więcej nawet kijem. Jeśli się trafi działający egzemplarz to działa, ale jak zaczyna się sypać to trzeba mieć anielską cierpliwość do tego wynalazku. Że nie wspomnę o idiotycznych rozwiązaniach konstrukcyjnych typu kopka do przodu czy biegi odwrotnie. Skrzynia w działaniu im się udała, nie zaprzeczę, ale sam silnik to patologia.

I wypraszam sobie słowa o paprokach, silnik był zrobiony przez polecanego wtedy tu na forum speca. I mimo to był takim samym wrzodem, choć cały motorower przebieg miał czterocyfrowy. I to z dolnego zakresu.
To tak jak z rowerami: słabe, krzywo pospawane i wadliwe egzemplarze wylądowały w krzakach lub na złomie lata temu. A te, którym się udało, tworzą mit jakie to kiedyś wszystko nie było wspaniałe.

Skrzynie w Dezametach były jakie były. Ale to motorower, nie czołg. Wymaga minimum kultury technicznej. Zarzynanie na polu jest marnym sprawdzianem. Ty słyszysz o awariach skrzyń Dezametów, ja jeżdżąc Jawą od każdego słyszałem, kto miał taką i ile się przy niej nasiedział, bo nie chciało to jeździć za nic. I moje doświadczenia to potwierdzają. Strupiałe Dezamety działały lepiej niż zrobione 223.
Dowód anegdotyczny, równie bezwartościowy jak Twój.

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 00:32:34 przez Dawdzio.)
Wczoraj 00:30:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - Dawdzio - Wczoraj 00:30:39




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Spawak do Rometa 60/4/3 T...
Ostatni post: ifuomosquito
Dzisiaj 00:46:59
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 346
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:32:55
» Odpowiedzi: 37
» Wyświetleń: 901
Problem z iskrownikiem
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:19:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 21
Zbiornik 50-T1 z gwintem,...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 19:18:12
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 460
Kuppię Ogara 205
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 19:16:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 248
kupie części do 50 t-1
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 19:14:32
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 854
Rejestracja na białe tabl...
Ostatni post: romek
Wczoraj 11:12:56
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 98
Hamulec przedni Wigry 3
Ostatni post: zaz
Wczoraj 09:33:05
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 157
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: romek
05-07-2025 21:16:29
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 1453
Aron Kowalewo Wlkp. z 199...
Ostatni post: Muran001
05-07-2025 17:56:43
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1178
Romet gil 94r
Ostatni post: Muran001
05-07-2025 17:48:18
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 220
Gdzie były motnowane lamp...
Ostatni post: Kasztan
05-07-2025 14:29:03
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Urwana śruba od regulacji...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
04-07-2025 21:50:10
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 117
Identyfikacja wersji i na...
Ostatni post: usertm
03-07-2025 22:12:50
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 266
Ogar cdi przerywa i strze...
Ostatni post: Szymon_komar
03-07-2025 16:30:01
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 285

Reklama