Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zatarty S38
Autor Wiadomość
Ambero25 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 78
Imię: Piotr
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Zatarty S38
Witam , chcialbym podzielic sie z Wami moja historia i spostrzezeniami , moze cos doradzicie ...
Silnik po remoncie wal duells , tlok alien + lozysko igielkowe italkit , clylinder almot wszystko pomierzone i zmontowane jak fabryka przykazala . Dolozylem na dzien dobry Dellorto Sha 14/12 i zwiekszylem dysze z 57 na 60 bo przy rozpedzaniu z dwojki lekko przerywal i po tym zabiegu przyspieszal plynnie jak na oryginalnym gazniku gm12 . Oczywiscie za namowa kilku osob z yt nielalem od poczatku mixolu tylko mobil 1 do dwusowow lecz w proporcji 1:40 na dotarciu a pozniej mialem przejsc na 1:50 jak zasugerowal mo jeden filmik na yt , przejechalem komarkiem ponad 500 km czyli skonczylem proces docierania , w tym czasie robilem przerwy po kilku km , manetka delikatnie do polowy wszystko ksiazkowo az tu nagle podczas ostatniej przejazdzki zauwazylem ze cos sie dzieje chodzi inaczej traci moc az doszlo do zatrzymania pracy silnika = zatarcie , co mnie mega zdziwilo no takie rzeczy raczej na poczatku sie powinny zdarzyc a nie po takim przebiegu raczej ? I teraz tak moje podejrzenie padlo na mieszanke , mysle ze powinienem lac wspolczesny olej jak fabryka kazala czyli 1:20 , nastepnie gaznik - za duzo wachy ?? W tym gazniku nie ma regulacji iglica mozna co najwyzej podkrecic obroty , swieca kawa z mlekiem za kazdym razem co nawet nie wskazywalo ze cos sie dzieje z tlokiem . Dodatkowo na zdjeciach widac duze zaolejenie komory korbowej co moze powodowac puszczajacy simmering ? Fakt ze komar od remontu ma 3 sezony ale czy tak szybko uszczelniacze by sie zuzyly stwardnialy od wspolczesnego paliwa ?? Prosze wypowiedzcie sie co o tym sadzicie , mnie czeka wymiana zestawu tlok cylinder i profilaktycznie wymienie uszczelniacz od strony sprzegla i zaplonu , dodatkowo wracam do ori gaznika bo co fabryka to fabryka jednak :/ , dodam jeszcze ze pare km przed zatarciem zmienilem olej przy przebiegu 500 km i sam olej byl czysty przejrzysty w miare bez wiekszej ilosci opilkow rzeklbym normalne sladowe ilosci jak to na dotarciu , olej w skrzyni LUX 10

Okna w nowym cylindrze byly sfazowane tak zeby nieniszczyc pierscieni , wszystko elegancko wyplukane i wydmuchane przy skladaniu , zastanawiaja mnie te mega rychy od czego sie az takie porobily , komar docierany byl przy niskich temp otoczenia rzedu 10-15 stopni maks , jednak ostatnia przejazdzka i dostal takiej temperatury jak nigdy zeby tego bylo malo to dorwalem nowe swiece z epoki iskra f70 ktora zamontowalem tylko na kilka kilometrow po czym znowu wrocilem do swiecy z odpowiednia wartoscia cieplna czyli f80 i troche nazbieralo sie tych skladowych zeby zatrzec silnik , ciekaw jestem Waszych opini ...


Załączone pliki Miniatury
               
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 00:12:46 przez Ambero25.)
23-05-2025 23:54:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Zatarty S38 - Ambero25 - 23-05-2025 23:54:49
RE: Zatarty S38 - Bob_Harley - Wczoraj, 00:15:46
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj, 01:29:35
RE: Zatarty S38 - romek - Wczoraj, 06:33:46
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj, 07:54:48
RE: Zatarty S38 - romek - Wczoraj, 08:28:16
RE: Zatarty S38 - Dinozaur - Wczoraj, 10:22:31
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj, 10:47:07
RE: Zatarty S38 - Dinozaur - Wczoraj, 11:29:25
RE: Zatarty S38 - romek - Wczoraj, 11:48:31
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj, 13:09:42
RE: Zatarty S38 - Norweski Zomowiec - Wczoraj, 13:31:43
RE: Zatarty S38 - Ambero25 - Wczoraj, 14:05:26
RE: Zatarty S38 - romek - Wczoraj, 22:01:47




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Gnące się stopki w ogarze...
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 11:56:27
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 11
witam
Ostatni post: mic kus
Wczoraj 23:47:42
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 153
głowica nie dochodzi
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 23:23:44
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 71
Zatarty S38
Ostatni post: romek
Wczoraj 22:01:47
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 225
Jaki stary motorower do 3...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 17:08:51
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 855
Podkładki pod cylinder De...
Ostatni post: romett1
Wczoraj 11:51:38
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 51
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: romek
Wczoraj 08:59:36
» Odpowiedzi: 66
» Wyświetleń: 3878
Romet Kadet M780W '88 tab...
Ostatni post: romek
Wczoraj 06:51:07
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 2917
WITAM! koledzy i mam pyta...
Ostatni post: schabowy07
23-05-2025 21:13:00
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 280
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Daxeron
22-05-2025 22:48:45
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 2491
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
22-05-2025 16:47:50
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1221
Dzwonienie w silniku
Ostatni post: Dinozaur
21-05-2025 23:31:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 155
Pęknięte Magneto
Ostatni post: łogór 200
21-05-2025 19:19:54
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 312
Jak przerobić dezamet 023...
Ostatni post: romek
19-05-2025 21:57:51
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 245
Ogar 200
Ostatni post: MacRoial
19-05-2025 09:11:52
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 704

Reklama