Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,854
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer
(14-05-2025 08:12:35)ifuomosquito napisał(a): (14-05-2025 07:59:25)romek napisał(a): Nie napisałeś w końcu co było problemem, złożyłeś bez uszczelki czy wymieniałes głowice ?
A w tym filmiku to właśnie spawak i membrana mogą być kluczowe, ponadto jest to silnik 019 który się różni nie tylko skrzynia biegów ale przede wszystkim ma inny wał.
Dałem tylko ten wypukły tlok i z 5 atmosfer wskoczyło na solidne 9, uszczelke zostawiłem dla pewności, chociaz pewnie jakbym usunął to by bylo z 11.
Ja wiem, ja to rozumiem, tylko mi chodzi o to ze zrobilem tuning za prawie dwa klocki tylko po to zeby mu dalo niecałe 8 kilometrow na godzinę wiecej do VMaxu. Gdzie u nich spawak oraz membrana dają +40 do vmaxu, bo oni jadą 80 85 gdzie ja jade stale 53, z górki 57, z gorki z wiatrem i odrobiną szczęścia te 60 przez ułamek sekundy, a u nich te 85 to na prostym bez problemu żadnego. I ja rozumiem że inna skrzynia, wał dałem duellsa tam z allegro za 2 czy 3 stówki. Ale jak na 12/33 jedzie 60 a na 13/33 jedzie 57 gdzie powinien wiecej jechać, to coś tu serio jest nie tak. Jakby nie miał wlasnie mocy na dwójce, bo na jedynce to bez żadnego problemu.
Podpowiem, że obroty i wydech będą odpowiedzą w tym zagadnieniu
jaka jest wysokość tłoka?
pokaż mapę kanałów cylindrze, na jakich wysokościach znajdują się - od płaszczyzny cylindra w dół.
|
|
14-05-2025 23:39:07 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer - Norweski Zomowiec - 14-05-2025 23:39:07
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|