Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer
|
Autor |
Wiadomość |
ifuomosquito
Nowy

Liczba postów: 15
Imię: Damian
Skąd: Świętokrz. Kraina
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer
Dobra, udało sie, 9 atmosfer! Udało sie z tym tłokiem, ledwo ledwo, ale działa. Dziękuję wszystkim za wszelką pomoc, a poniżej odpowiedź jackmotors na pytanie o kompresję.
Witam. W przypadku cylindrów wielokanałowych charakterystyczną cechą jest to, że generują niższe ciśnienie niż cylindry fabryczne. Wynika to z ich konstrukcji. Natomiast w pańskim przypadku myślę, że można polepszyć ten parametr za sprawą dwóch czynników. Pierwszym z nich jest zastosowanie cieńszej uszczelki pod głowicą lub też całkowite jej wyeliminowanie (takie rozwiązanie stosuje się np. w motorowerach Simson). Drugą rzeczą jest zmiana głowicy na taką, która ma przystosowaną komorę spalania pod tłok z płaskim denkiem. Niestety fabryczna głowica do Rometa jest mocno archaiczna i nawet jej planowanie często nie przynosi pożądanego rezultatu. W ofercie posiadamy kompleksowo przebudowaną głowicę, gdzie komora spalania zrobiona jest na nowo i dzięki temu, w zestawie można ustawić optymalny parametr squish. Pozdrawiam.
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/glowi...a+romet+2b
|
|
09-05-2025 18:15:04 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer - ifuomosquito - 09-05-2025 18:15:04
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|