Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer
|
Autor |
Wiadomość |
ifuomosquito
Nowy

Liczba postów: 15
Imię: Damian
Skąd: Świętokrz. Kraina
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer
(07-05-2025 20:00:52)Norweski Zomowiec napisał(a): (07-05-2025 19:26:15)ifuomosquito napisał(a): Tlok dochodzi do samej góry cylindra bez ułamka milimetra jak widać na zdjęciu,
To nic mi nie mówi i innym także zapewne 
1: Skręcasz wszystko razem
2: Odkręcasz świece
3: Wsadzasz druta do lutowania o grubości 3mm pod samą krawędź/płaszczyznę cylindra
4: Robisz suw pracy
5: Drut sie zgniata
6: Wyciągasz i sprawdzasz suwmiarką ile mm jest gruby drucik
(07-05-2025 19:26:15)ifuomosquito napisał(a): Ten tłok w zestawie wlasnie chyba mial takie zadanie z tymi wysokimi obrotami bo na hamowni te 7.5 konia dopiero przy 8k obrotach, do 6k ma 4.5 max.
Podstawowy komar w życiu więcej, niż 4500 obrotów na 2 biegu nie osiągnie - jeśli mówimy w trasie. Po "podstawowych modach" Osiąga 6000 obrotów, ale wtedy niebezpiecznie sie robi, bo wibracje mocno odczuwalne są na ramie i kierownicy, a gdy automat zmiany biegów ma jakieś luzy i "wypadnie bieg" czy wbije się 1, to awaria skrzyni biegów...
Freznałem ten próg, i wyszło mi dokładnie 1mm tego squisha plus minus 0.1mm marginesu (czyli w sumie grubość podkładki skoro tłok dochodzi do samego końca cylindra prawie)
W piątek przyjedzie tłok almota ten co podesłałem wcześniej, jeżeli ma chociaż podobne miary co ten chinol, to z 54mm będzie miał 59mm więc kompresja wzrośnie potężnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2025 20:50:52 przez ifuomosquito.)
|
|
07-05-2025 20:47:49 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer - ifuomosquito - 07-05-2025 20:47:49
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|