Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,508
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe
(07-01-2024 17:22:54)romek napisał(a): U nas w pracy mamy swoją stacje, za jakiś czas postaram się zapytać ile rzeczywiście mają etanolu na zwykłym Orlenie się raczej nie dowiesz tego
A ja się dowiedziałem, ale to pewnie zależne od partii/dostawy: u nas było 8,6 procent etanolu. A do Rometow zalewam generalnie 98 z racji watpliwosci że to wyjeźdze. Kaszlak na zmianę (zalewalem 98 ale stwierdziłem że przecież w sezonie nim jeżdżę i to bez sensu, najwyżej na zimę zaleje) natomiast moja stara Skoda Felicia została przeze mnie dostosowana w sposób podany przez producenta mianowicie poprzez wymianę oringu na regulatorze ciśnienia  ogólnie nawet na tym E10 jakby lepiej chodzi. Ale to pewnie.efekt placebo.
Jeśli natomiast chodzi o korozję zbiorników to ciężko będzie coś porównać bo zależy to choćby od wcześniejszego stopnia korozji w zbiorniku, warunków przechowywania czy ilości paliwa w zbiorniku.
Natomiast jestem ciekaw jak na E10 by się zachowywały gumowe uszczelki kraników (dziwnym trafem już dawno każdemu sie rozpuszczaly a mi nie,odstojniki, czy przezroczyste wężyki paliwa (to i tak polecam zmienić na normalny przewód paliwowy)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2024 08:42:05 przez romek.)
|
|
13-04-2024 08:36:56 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe - romek - 13-04-2024 08:36:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|