Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Autor Wiadomość
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #56
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Hejka,
Dzisiaj zakupiłem ściągacz, filtr do paliwa, korek do wlewu oleju i tu mój szok. 11 zeta za taki kawałek plastiku!!!
No ale do rzeczy.
1. Wymieniłem olej w skrzyni. Elegancko zaczął wyciekać przez otwór rewizyjny, więc poziom powinien być ok.
2. Wymieniłem kondensator. Jednak bez ściągacza byłoby kiepsko, bo musiałem użyć dużej siły, aby puścił. Widocznie trochę ruda go na wałku przytrzymała. Wymieniłem, poskręcałem (oczywiście zaznaczyłem sobie punkt położenia zapłonu) i kupa. Chciałem sprawdzić czy jest iskra. Wykręciłem świecę, przyłożyłem do cylindra, kopnąłem i nic. Raz, drugi, dziesiąty. Iskry nie ma. Co może być tego przyczyną? Czy może to być wina kabla prądowego? Pamiętam, że jak ostatni raz jeździłem na tym Komarze (ponad 20 lat temu), to później był z nim problem. Nie chciał palić. Kto go oglądał twierdził "kondensator walnięty". Ale teraz kondensator nowy i dalej nic.
3. Odkręciłem głowicę i stan cylindra jak na zdjęciach. Czym można oczyścić ten nagar? Generalnie nie ma rdzy, jest minimalny rudawy nalot, który schodzi pod palcem. Nie ściągałem cylindra, ale jeżeli mam to rozkręcone, to czy wymieniać uszczelkę pod cylindrem?
POMOCY!!! TongueTongueTongue

Cylinder 1
Cylinder 2
Cylinder 3
Cylinder 4
Głowica
Magneto 1
Magneto 2
Magneto 3
Uszczelka pod głowicą
27-09-2021 20:50:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku - Nestor - 27-09-2021 20:50:08




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Podwójne Światło stopu w ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 14:02:33
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 376
Dezamet 023 kanał w karte...
Ostatni post: yogurt
Dzisiaj 12:56:26
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 204
Stajnia Bola
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 12:44:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 8614
Zbyt wyskokie napięcie ge...
Ostatni post: Ogar202
Dzisiaj 11:52:39
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 240
ZZR Karat? Prośba o ident...
Ostatni post: msikorsk
Dzisiaj 10:03:13
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 67
Problem z liniowością zęb...
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 09:12:12
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 142
Cylinder WSK
Ostatni post: Jakub
Dzisiaj 08:17:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 25
Zawieszenie przednie Rome...
Ostatni post: Jakub
Dzisiaj 08:16:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 23
simson s51 6v brak ładowa...
Ostatni post: Kacperek
Wczoraj 20:38:38
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 39
Cześć!
Ostatni post: msikorsk
Wczoraj 19:54:01
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 36
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Piotrekdriver1
03-08-2025 22:31:03
» Odpowiedzi: 200
» Wyświetleń: 57324
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
03-08-2025 21:45:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 82
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: Deecuu
03-08-2025 14:59:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1173
Romet 019 regeneracja wał...
Ostatni post: sbanys
03-08-2025 12:25:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 184
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
02-08-2025 23:02:55
» Odpowiedzi: 207
» Wyświetleń: 14431

Reklama