Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ustawienie zaplonu 223 czujnikiem zegarowym
|
Autor |
Wiadomość |
wazniak96
Smerf Mechanizator
Liczba postów: 642
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: ustawienie zaplonu 223 czujnikiem zegarowym
(10-07-2021 00:02:01)Spaceman164 napisał(a): Żeby wynik był 100% prawidłowy to najlepiej zdjąć głowicę i wtedy mierzyć na środku tłoka bo to wkładanie suwmiarki/czujnika przez otwór na świecę nie da wyniku super miarodajnego bo tłok przecież nie jest idealnie płaski tylko taką górkę ma. Tak mi się bynajmniej zdaje, ale ja ustawiam na suwmiarkę i poleciał te 70km/h na prostej, nie kicha nie prycha i nie przerywa.
Zgadza się, najlepiej zdjąć głowicę bo wtedy jest pewność, że zawsze mierzymy odnosząc się do jednego punktu pomiarowego. Wkładając suwmiarkę przez otwór od świecy zawsze możemy wsadzić pod innym kątem i wtedy pomiar jest przekłamany.
Do sedna - Po zdjęciu głowicy nie ma różnicy, w którym punkcie dokonujemy pomiaru, byle by zawsze w tym samym, a suwmiarka była równolegle z płaszczyzną pracy tłoka. Skok tłoka wynosi tyle samo dla każdego punktu na denku tłoka, więc wymierzyć te 3mm przed GMP można wszędzie.
Jeśli chodzi o metodę na pomiar czujnikiem zegarowym to trzeba by było pomierzyć jaki jest kąt odchyłu pomiędzy czujnikiem, a denkiem tłoka (powinny być równolegle). Na tej podstawie idzie wyliczyć ale weź wymierz ten kąt.... :/
Debesta, nie denerwuj się. Jaffki tak mają
Swoją drogą... Kabel WN i fajkę sprawdzałeś? Masa od cewki WN jest?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-07-2021 09:49:22 przez wazniak96.)
|
|
10-07-2021 09:37:20 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: ustawienie zaplonu 223 czujnikiem zegarowym - wazniak96 - 10-07-2021 09:37:20
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|