Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Regeneracja ślimaka starszego typu.
Autor Wiadomość
Wodnik Offline
El Dezametto Mecánico
*


Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
Post: #1
Regeneracja ślimaka starszego typu.
Krótki opis zmagań z regeneracji napędu prędkościomierza starego typu.

Zadanie niby proste ale nie do końca. Po pierwsze zestaw naprawczy napędu prędkościomierza jest dostępny dla korpusu nowego typu gdzie linka jest zakręcana. Aby taki zestaw zastosować w ślimaku starego typu należy obciąć wałek ten w który wchodzi linka.



Od góry nowy dostępny w sprzedaży, środkowy po skróceniu, na dole oryginalny.

Po skróceniu należy wykonać w otworze który pozostał kwadrat pod linkę. Ja rozwiązałem to w sposób który sprawdził mi się i służy do dziś w napędzie obrotomierza w Ursusie c-330. Pozostały otwór po podgrzaniu palnikiem zalewamy cyną od lutowania. Następnie szlifujemy gwóźdź na kwadrat wymiaru takiego jak linka około 2mm. I wbijamy w lut. Efekt widać na zdjęciach.



Niestety pozostały otwór był bardzo krzywy. Duża niewspółosiowość stąd to przesunięcie. Po nasmarowaniu linki i nie powinno być tak dużych oporów które zniszczą ten kwadrat w lucie.

Jak to będzie działać okaże się w sezonie. Ale przynajmniej próba regeneracji podjęta. Wink

Pozdrawiam.

Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2018 21:55:35 przez Dawdzio.)
23-12-2018 21:26:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Regeneracja ślimaka starszego typu. - Wodnik - 23-12-2018 21:26:03




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: Dinozaur
Dzisiaj 12:45:43
» Odpowiedzi: 49
» Wyświetleń: 3341
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 21:34:28
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 68514
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: usertm
Wczoraj 19:22:05
» Odpowiedzi: 41
» Wyświetleń: 8116
Dziurawy bak Ogar 200
Ostatni post: romek
Wczoraj 13:39:09
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 221
3 ROVERy do rozpoznania
Ostatni post: zaz
16-09-2025 23:18:24
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 147
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Bob_Harley
15-09-2025 23:31:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 273
Junak M10 sprzęgło
Ostatni post: ZielonyTRN
15-09-2025 19:28:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 89
Finanse forum
Ostatni post: romek
15-09-2025 12:08:39
» Odpowiedzi: 100
» Wyświetleń: 39182
Wigry 2 1975
Ostatni post: zaz
15-09-2025 05:11:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 131
Króciec JAWA50/Ogar200-Am...
Ostatni post: Fearevil
15-09-2025 00:20:20
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 286
[K] Części do rowerka Smy...
Ostatni post: Piotrekdriver1
14-09-2025 21:32:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 146
cześć
Ostatni post: kawu26
14-09-2025 11:03:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 104
Współczesny tłumik do Rom...
Ostatni post: tramwajarz
13-09-2025 19:51:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 316
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
11-09-2025 13:41:55
» Odpowiedzi: 45
» Wyświetleń: 3039
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
11-09-2025 09:22:55
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 8355

Reklama